Onko täällä ketään raskaana rv 17 tai 18?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja martta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

martta

Vieras
Kertokaapa millä tapaa ja miten usein vauvanne jo liikkuvat, monesko tulossa? Mä odotan neljättä enkä tunne vielä mitään, aiemmista lapsosista liikkeet ovat tuntuneet paljon aiemmin, noin rv 15+ viimeistään :(

(vauva on elossa, eilen kuultiin sydänäänet neuvolassa) Minusta on outoa, ettei tältä tunnu liikkeitä kun muilta on tuntunut. Istukka on takana ja kohtu eteenpäin kallistunut!

Itselläni nyt rv 17+4 ja liikkeitä tuntenut noin viikon verran.Neljättä minäkin odotan.Istukka etuseinässä ja kohtu vieläkin jonkin verran taaksepäin kallistunut.
Pieniä potkuja tuntuu ajoittain mutta vain jos olen aivan hiljaa paikallani.

millipilli, juu kiitos, tiedän, mutta en jaksa reksiteröityä sitä varten, ajattelin josko täältä löytyisi...

ladymama, onko sulla aiemilta lapsislta tuntunut samoilla viikoilla/myöhemmin/aiemmin?

Mä en oo ihan varma... :ashamed: Vissiin jotain rv 19 nyt menossa?
Mutta siinä missä kakkosesta tuntu potkut jo rv 12, tästä kolmannesta vasta pari viikkoa sitten. Tokalla kertaa istukka oli takana, tällä kertaa edessä, joten se varmaan vaikuttaa.

En kyllä yhtään muista edellisistä raskauksista että missä vaiheessa liikkeet olisivat tuntuneet.
Ja nyt vähän harmittaa etten ole pitänyt niistä päiväkirjaa tai kirjoittanut mihinkään muistiin.
Mutta sen tiedän ja muistan että kahdessa edellisessä raskaudessa istukka ollut takaseinässä.