S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sirkku:Onko täällä ketään enään? Ma vasta alan humaltua hyvin,nyt jotain menoo!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja sirkku:Onko täällä ketään enään? Ma vasta alan humaltua hyvin,nyt jotain menoo!!
No nyt se sitten sammu jo parin bissen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja sirkku:Onko täällä ketään enään? Ma vasta alan humaltua hyvin,nyt jotain menoo!!
No nyt se sitten sammu jo parin bissen jälkeen.
Höpö höpö,piti kattoa kaikkia kivoja viedoita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tykkäisitsä sä panna varattuu naista?
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tykkäisitsä sä panna varattuu naista?
Minun tietenkin pitäisi vastata että en, mutta riippuu varatusta naisesta jos näytät Beyoncelta niin vaikea olisi kieltäytyä, olen meinaan aika härski jätkä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tykkäisitsä sä panna varattuu naista?
Minun tietenkin pitäisi vastata että en, mutta riippuu varatusta naisesta jos näytät Beyoncelta niin vaikea olisi kieltäytyä, olen meinaan aika härski jätkä.
En mä puhunu itsestäni,et sä multa sais vaikka mikä ois,mutta kysyin näin niin kuin muuten vaan![]()