T
talokuume:)
Vieras
Ajattelin kastellia, mutta osaako joku suositella mitään talopakettia?
Paljonko koko homma on tullut maksamaan, talo, tontti?
Paljonko koko homma on tullut maksamaan, talo, tontti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:Ja tuosta hinnasta vielä:
Meillä talopaketti maksoi jotain 42 000 ? (säältä suojaan). Koko talo (tontteineen kaikkineen) n. 170 000 ?. Tuossa summassa on iso autotallikin ja maalampöpumppu, johon uppos rahaa n. 25 000 ?. Itse rakennettiin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:Ja tuosta hinnasta vielä:
Meillä talopaketti maksoi jotain 42 000 ? (säältä suojaan). Koko talo (tontteineen kaikkineen) n. 170 000 ?. Tuossa summassa on iso autotallikin ja maalampöpumppu, johon uppos rahaa n. 25 000 ?. Itse rakennettiin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Alkuperäinen kirjoittaja hoo:Ja tuosta hinnasta vielä:
siis autotalliin ja maalämpöön upposi yhteensä 25000e vai maksoiko maalämpö 25000e? mitä toi summa sit sisälsi, ollaan harkittu sitä ja pumppu, keräimet ja lattialämmitys maksaa yhteensä tyyliin 16500e...et miksi noin suuri hintaero?
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja hoo:Ja tuosta hinnasta vielä:
Ja talon koko ja tontin hinta olisivat aika hyvät mainita, sekä rakentamisvuosi...