Onko täällä kukaan käyttänyt Sertralin Orionia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masennus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo. Parissa viikossa alko vaikuttamaan. Alussa se väsytti mua aivan käsittämättömästi, en pystyny olen hereillä kahta tuntia kauempaa kerrallaan, nukahdin luennolle pari kertaa. Mut se meni ohi.

Just nappasin. Kohta viisi vuotta (härreguud) olen syönyt. Kolmessa viikossa alkoivat vaikuttaa. Päänsärky, jatkuva haukottelu oli sivuvaikutuksena alkuun. Myöhemmin ei sivuvaikutuksia oo huomannu.

Kiitos vastauksista. Itse käyttänyt n. kuukauden. Ensimmäisellä viikolla oli pahoinvointia, lihaskipuja ja lieviä näköharhoja öisin. Annoksen noston jälkeen näköharhoja oli taas. Viime yönä sain pahan näköhäiriökohtauksen, koko maailma pyöri ja asiat näkyi kahtena. Pelottavaa. Onkohan tuollainen enää ihan normaalia? Eikö kenellekään muulla ole ollut näköharhoja? Olen kyllä pian menossa lääkärin kanssa keskustelemaan lääkityksestä mutta ajattelin ensin täältä kysäistä kokemuksia. Muuten lääke tuntuu kyllä kohentaneen mielialaa sekä saaneen virtaa tähän ihmiseen :)

Eipä ole 50-150 mg/päivä harhoja ym. aiheuttanut. Ennen sertralinia kokeiltu mirtazapin kyllä pisti maailman pyörimään ekan tabletin jälkeisenä yönä...ei lääkäri hoksannut sanoa, että pitäs aloittaa puolilla tableteilla. Onks sulla muita lääkityksiä, jotka vois aiheuttaa nuo harhat? itse sain hallusinaatioita yksistä nukahtamislääkkeistä (stilnoct).

Ei ole muita lääkkeitä. Söin ensin 10 pvä puolikasta eli 25mg. Sen jälkeen nostin 50mg. Viime yönäkin hereillä ollessa "maailma pyöri" mut meni onneksi pian ohi. Ens viikolla olis tosiaan lääkärikäynti, mut pitäisköhän ottaa yhteyttä jo nyt?

Yhteistyössä