onko täällä muita joiden miehet viettää aikaa kaiket päivät autojen rakentamisen parissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "remonttileski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"remonttileski"

Vieras
musta on tullu taas vaihteeks "remonttileski" ku mies kaiket päivät laittamassa harraste autoaan,ei siinä muuten mitään mutta kun joutuu aina erikseen lähtemään sinne missä autoprojekti on kun kerrostalossa asutaan niin olen sitten kaiket päivät yksin.Sillä vielä viikko lomaa ja sekin varmaan menee melkeen kokonaan sitä autoa laittaessa joten ei paljon missään oo koko kesänä käyty eikä vissiin sit käydä.

Meillä seisoo tuolla tallissa aina joku auto ja tallin vieressä, pihassa pari projektia.. Liikenevän ajan isäntä viihtyy tallissa, mutta täytyy tunnustaa että mua ei haittaa kun itekkin viihdyn tuolla tallissa hyvin :D

meillä on ,tai no miehellä,niitä harraste autoja enemmänki ja kaikkee ei kerkee laittaa samaan aikaan et kyllä ne kaikki lomat siellä aina menee niitä laittaessa,en viittia aina mukaanka lähteä eilen olin ja sain peräti tehdäkki vähän jotain:)
Voi kun pian löytyis se oma torppa ni sit ei harmittais ku toine on vaan pihan toisella puolella ja mä voisin sit keitellä sille kahvii ja ruokaa...

Alkuperäinen kirjoittaja "remonttileski":
musta on tullu taas vaihteeks "remonttileski" ku mies kaiket päivät laittamassa harraste autoaan,ei siinä muuten mitään mutta kun joutuu aina erikseen lähtemään sinne missä autoprojekti on kun kerrostalossa asutaan niin olen sitten kaiket päivät yksin.Sillä vielä viikko lomaa ja sekin varmaan menee melkeen kokonaan sitä autoa laittaessa joten ei paljon missään oo koko kesänä käyty eikä vissiin sit käydä.

Me ollaan koko kööri siellä laittelee =)

Alkuperäinen kirjoittaja juus:
Alkuperäinen kirjoittaja "remonttileski":

Me ollaan koko kööri siellä laittelee =)

EI se anna mun tehä mitään kunnollista,korkrintaan saan hioa jotain tai putsata paskat pois ni ei sit kiinnosta sinne mennä aina mukaan.

Yhteistyössä