Onko täällä muita, jotka eivät saa orgasmeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orkuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

orkuton

Vieras
Itselläni partnereita 10, joista yhden kanssa sain orgasmin kolme kertaa kolmen vuoden seurustelun aikana. Omin käsin tulen aina jos masturboin yksin.

En pitänyt tätä orgasmittomuutta ongelmana, ennenkuin luin palstalta keskustelua jossa väitettiin, ettei seksi voi olla hyvää ilman orgasmia. Itse ainakin rakastan kaikenlaista seksiä, vaikka siitä miesten kanssa orgasmi puuttuukin. Joidenkin kumppanien kanssa tosin ärsyttää se, että he pahoittavat mielensä/hämmentyvät/suuttuvat siitä, etten tule. Tilannetta ei ainakaan helpota kommentit kuten: "mun eksä tuli aina", "no, ei oo mun ongelmani kunhan ite tuun" tai "mikä sua vaivaa???"

Olenko siis todella ainoa laatuani, joka ei laukea miesten kanssa käsin, suuseksissä tai yhdynnässä?

En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa. Joskus olen lukenut, että jos esim. nuoruudessa oppii tyydyttämään itsensä aina tietyllä tavalla, ei enää välttämättä saakaan orgasmia mitenkään muuten.

Mä tosin yleensä teeskentelin (nykyinen mieheni on ainut, jonka kanssa en ole teeskennellyt), joten mun ei tarvinnut kuunnella mitään noita kommentteja.

Itse tosin en nauti seksistä enää ollenkaan, en edes kiihotu. Meillä ei olekaan enää ollut seksiä missään muodossa kohta kahteen vuoteen ja sitäkin ennen seksiä oli vain raskautumistarkoituksessa muutaman vuoden ajan (2 lasta).

Yhdynnässä ja käsin en saa orgasmia itsekään, suuseksissä kyllä. Harmi vain, etten pidä siitä (antajana enkä ottajana). Olen saanut viimeksi orgasmin vuosi sitten, enkä edes kaipaa niitä yhtään...

Olen vain kolme kertaa lauennut yhden miehen kanssa ja sekin niin, että hieroin itse klitorista kun mies pani mua. En laukea suuseksissä enkä sormettamalla. Lähelle kyllä pääsen oikeastaan joka kerta, mutta en vain laukea. Nautin silti todella paljon seksistä enkä lopettaisi seksiä tämän takia.

Täällähän jotkut on kirjoittanut, että ei kannata harrastaa seksiä jos ei saa orgasmia. Tuota mä en tajua. Miksi en harrastaisi seksiä jos kerran nautin siitä.

Yksin ollessa mä laukean joka kerta ja todella helposti.

Masturboiden tulen tosi herkästi. Pitkäaikaisen kumppanin kanssa saan melko usein, mutta jos harrastan seksiä jonkun tuntemattoman kanssa, niin monesti silloin en saa.

Vika ei todellakaan ole sinussa! Tee se heti miehelle selväksi että ottaa asioista selvää ensin kun alkaa syyttelemään tuollaisesta.

"Vain puolet naisista kokee orgasmin useimmissa yhdynnöissä. Jokaisessa yhdynnässä orgasmin saa 6-7 prosenttia." Että silleen.

Niin ja lisäyksenä, että itse saan orgasmin todella harvoin ja senkin vaan silloin kun itseäni hiplaan samaan aikaan mikä on aika vaivalloista. Siihenkin joudun keskittymään seksin aikana todella kovasti että edes onnistuu. Ilman hiplailuja ei puhettakaan että mitään orgasmia olisi lähimaillakaan.

Kyllä! Ensin miehet syyttää itseään, sitten alkavat syyttelemään minua, kun olen niin omituinen etten laukea.

No kyllä on omituisia miehiä, itse en kyllä alkaisi kyselemään että saitko vai et. Kyllä se pitää osata tehdä olo niin mukavaksi että se tulee ja jos ei tulisikaan niin en ainakaan syyttelemään kävisi, en toista enkä itseäni. Mottoni on että ensin kumppanille hyvä olo ja sitten vasta itse.

• Tykkää
Reactions: Jellybeany

Yhteistyössä