Onko täällä muita jotka haluaa kokea raskausajan mutta ei halua lasta? mitä mieltä asiasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tulin raskaaksi 18-vuotiaana ja synnytin kun olin 19 ja usko pois, keho ei ole ihan saman näköinen kuin ennen raskautta. Todellakaan. Rinnat varsinkaan, raskausarvet harvinaisen kauniit, persus ja lantionalue leveämpi kuin ennen. Ja rinnat kasvoivat 4 kuppikokoa, tyhjää ihoa ja löllöä. How sexy is that. Tosin en kyllä koskaan edes kuvitellut luopuvani lapsesta, mutta olihan se synnytys verta ja suolenpätkiä, paniikkia, 36 tuntia kipua ja kesän turvotus oli n. 10 kiloa extranestettä. Eipä se painokaan pudonnut yhtä helposti kuin ennen ja aineenvaihdunta hidastui. Melko shokeeraava kokemus nuorelle ihmiselle, sanoisin.

joo kyllähän sen uskon että keho ei tosiaan ole saman näköinen ku ennen :)
 
Voin lainata sulle tätä miltei 2-vuotiasta uhmaikäistä, kerros kuinka ihanaa mahtaa olla :D

Ihan heti vaihtaisin vauvan pari-vuotiaaseen, harmi kun mulla ei oo antaa sitä vauvaa vaihdossa.

Vauvassa on niin totaalisen kiinni, että ahdistuin siitä viime kerralla. Imetys oli inhottavaa ja mitään omia menoja on ihan turha suunnitella. 2-vuotiaas uhma ei mun mielestä ole mitään siihen vankina oloon verrattuna. Mutta kaikilla kai on erilainen se juttu, minkä kokee vaikeimpana.
 
No ja, saattaahan sulle käydä vanhanaikaisesti raskauden myötä - kasvat hiljalleen ajatukseen äitiydestä ja haluat ehdottomasti myös sen lapsenkin. Mutta ei sulla siltikään kiirus ole.:hug:
 
[QUOTE="sondersson";26470156]Ma haluisin synnyttämään ja saada vauvan, mutten todellakaan haluis olla raskaana.[/QUOTE]

Minä myös... Olen ajatellut näin jo ensimmäisen raskauden jälkeen. Silti olen sietänyt jo 9 raskautta... Ja saanut 9 ihanaa palkkiota :)
Ja vieläkin olen valmis samaan leikkiin vaikka INHOAN raskausaikaa...
 
[QUOTE="Vieras";26470462]Jaa, no mä voisin vielä haluta lisää lapsia mutta en halua enää olla raskaana.
Oo sä mulle raskaana ja anna vauva meille?[/QUOTE]

kuulostaa hyvältä :)
 
[QUOTE="Möttönen";26470470]Rupeekkin tehtailee lapsia lapsettomille! Tuottaisit iloa mooonille.[/QUOTE]

varmasti tuottaisin :) ois kiva antaa maailman arvokkain asia niille jotka sitä itse pysty saamaan.
 
Ihan heti vaihtaisin vauvan pari-vuotiaaseen, harmi kun mulla ei oo antaa sitä vauvaa vaihdossa.

Vauvassa on niin totaalisen kiinni, että ahdistuin siitä viime kerralla. Imetys oli inhottavaa ja mitään omia menoja on ihan turha suunnitella. 2-vuotiaas uhma ei mun mielestä ole mitään siihen vankina oloon verrattuna. Mutta kaikilla kai on erilainen se juttu, minkä kokee vaikeimpana.

Mä rakastin vauva-aikaa, koin imettämisen ihanana ja kuljin vauvan kanssa missä halusin. Elin menovaiheeni jo ennen lastani, näin ollen en kokenut tarvetta jättää lasta hoitoonkaan. Nyt tyttö on tosiaan vajaa 2-vuotias ja hermot on kireämmällä tuon kanssa, mihinkään ei voi tytön kanssa mennä kun heti nousee kauhea meteli ja hoitoon jättäminen mahdottomuus. Ei silllä, että omia menoja olisikaan.
 

Yhteistyössä