E
emmm
Vieras
Itse tulin raskaaksi 18-vuotiaana ja synnytin kun olin 19 ja usko pois, keho ei ole ihan saman näköinen kuin ennen raskautta. Todellakaan. Rinnat varsinkaan, raskausarvet harvinaisen kauniit, persus ja lantionalue leveämpi kuin ennen. Ja rinnat kasvoivat 4 kuppikokoa, tyhjää ihoa ja löllöä. How sexy is that. Tosin en kyllä koskaan edes kuvitellut luopuvani lapsesta, mutta olihan se synnytys verta ja suolenpätkiä, paniikkia, 36 tuntia kipua ja kesän turvotus oli n. 10 kiloa extranestettä. Eipä se painokaan pudonnut yhtä helposti kuin ennen ja aineenvaihdunta hidastui. Melko shokeeraava kokemus nuorelle ihmiselle, sanoisin.
joo kyllähän sen uskon että keho ei tosiaan ole saman näköinen ku ennen