onko täällä muita katkeria naisia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suomi

Vieras
ärsyttääkö teitä jos miehenne kehuu elokuvien tai muun media naisia seksikkäiksi/kauniiksi yms? siis jos ne vaikka juttelee kavereitten kesken tai jopa kehuu suoraan teille?!

jaa-a riippuu tilanteesta mutta mietin aina että jos haluaisin niin ehkpä voisin näyttää myös ehkä ulkomuodollisesti lähes samalta... vaatis vaan omaan efforttia IIIHAN pikkasen :whistle:
en siis voi sanoa vetäväni hepuleita jos puolisoni kehuisi (minulle) kaverini treenattua pyllyä (niin että kaverini ei kuulisi) mutta en kyllä kuuntelis myöskään fraaseja kyllä mä tota panisin (jos saisi)... joku roti !
jos siis osaa nätisti ja hyvällä maulla kehua.. ? olinpas taas epäselvä (tuttuun tapaan :) )

Ei, en tosin ole kuullut mieheni puhuvan elokuvien /median naisista kavereittensa kanssa.
Jos katsomme yhdessä elokuvaa, voi mieheni mainita jos pitää naisnäyttelijää kauniina/ miestä komeana. En pahastu siitä.
Jos alkaisi jatkuvasti hehkuttaa minulle jonkun ulkonäöstä alkaisi se varmaan ärsyttää minua.

no joo sitä mä vähän ajattelinki että oon vähän turhan höpsö! millähän sitä sais vakuuteltua ittensä että tämmönen on aika sairasta. siis suuttua nyt siitä, että toinen myöntää tosiasian. onhan ne kauniita telkkarissa ja oisin varmaan mäki jos mulla olis semmonen työryhmä takana mutta silti on jotenki vaikea olla ottamatta itteensä. olen kait hullu. millä mä pystysin muuttua vähemmän mustasukkaseks?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no joo sitä mä vähän ajattelinki että oon vähän turhan höpsö! millähän sitä sais vakuuteltua ittensä että tämmönen on aika sairasta. siis suuttua nyt siitä, että toinen myöntää tosiasian. onhan ne kauniita telkkarissa ja oisin varmaan mäki jos mulla olis semmonen työryhmä takana mutta silti on jotenki vaikea olla ottamatta itteensä. olen kait hullu. millä mä pystysin muuttua vähemmän mustasukkaseks?!

olin ite joskus samanlainen, sitten pystyt kun myönnät itsellesi sen että muitakin kauniita naisia on, ja saat itsetuntosi kuntoon, kyllä säki varmaan vaikka kadulla kattot komeaa miestä, muttei se sitä tarkota etteikö se oma kulta paras olisi, niin anna miehesikin katsoa, =)

suorastaan ketuttaa kun mies puhuu jostain kavereiden pikkuisista tyttöystävistä, et ihme jos ne eihalkea kun se kaveri panee sitä, tulee itelle sellanen olo et olenko minä sitten jotenkin iso kun ei musta pelkää sellaista et halkeisin :(

Yhteistyössä