Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Hiuslisäkkeitä,kestoripsiä, kynsiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

high_maintenance_woman

Vieras
Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Mitä kaikkea teillä on?

Mulla on:
-hiustenpidennykset (60cm, kestää noin 2kk-4kk)
-geelikynnet (pitää huoltaa 1kk)
-ripsienpidennykset (huolto joka 3. viikko)

Hampaita olen valkaissut laserilla 2 vuotta sitten. Botoxia olen ottanut vuosi sitten.

Mä en meikkaa enkä värjää tukkaani tai laita pidennyksiä ripsiin tai kynsiin, mutta olen erittäin high maintenance (huomaa korrekti kirjoitusasu) koska mun ylläpitoon vaaditaan aika paljon enemmän kuin vain rahaa ja väriä ;)

[QUOTE="a.p";24898237]Nainen, joka käyttää paljon rahaa ulkonäköön joka kuukausi.[/QUOTE]Siitä saa minusta mielikuvan, että joku muu käyttään naisen ulkonäköön paljon rahaa. Viittaan siihen, että tuttavamme USAssa sanoi tytärtään high maintenance teenageriksi, sen sijaan poikansa ei ollut sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24898206:
en taida kuulua tohon ryhmään... en omista pidennyksiä, feikkikynsiä, tekoripsiä jne. tai jaksa oikein muutenkaan laittaa itteäni.

Jos kynnen päälle laittaa geeliä, miksi se tekee kynnestä feikkikynnet. Mikä ero sillä on kynsilakkaan?
En siis puhu nyt irtokynsistä, enkä tipeistä.

Mulla on luontaisesti pitkä tukka ja käytän ripsiboosteria jolla ripset ovat samanlaiset kuin ripsipidennyksillä. En ikinä jaksaisi maata/istua jossain hoidoissa laitattamassa!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24898206:
en taida kuulua tohon ryhmään... en omista pidennyksiä, feikkikynsiä, tekoripsiä jne. tai jaksa oikein muutenkaan laittaa itteäni.
Hauskaa siinä on se, että olet niin kaunis, ettei sua enää paljoa kauniimmaksi voisikaan saada. :)

Ei mulla ole tommosia varusteita. geelikynnet voisi olla hienot sen takia, että ne pysyy ja ne antas mahdollisuuden kaikkeen mielikuvitukselliseen juttuun, mutta sitten taas en oikein tykkää pitkistä kynsistä, enkä siitä, kun ne on aika usein semmoset käyrät ja hirveän paksut. Jos semmosta geeliä sais yhtä helposti kaupasta, kun kynsilakkaa, niin voishan sitä sitten ostaa.

Enpä tiedä, musta ehkä vois luulla että oon, mutta oikeesti käytän tosi vähän rahaa ulkonäkööni.

Hiustenpidennykset mulla on (teen itse niitä, siis muillekin, joten itsellekin tulee yleensä laitettua), ranskalaisen manikyyrin teen itse kahdesti viikossa, eli kynnet on aina huoliteltu. Ripsenpidennyksetkin ois jos täällä joku tekis niitä kohtuuhintaan, mutta en jaksa matkustaa stadiin asti kolmen viikon välein niiden takia. Kasvoista näytän paljon nuoremmalta kuin olenkaan, vaikken juurikaan käytä mitään ihonhoitotuotteita. Päivittäin meikkaan kuitenkin, ja ennen kuin mies tulee kotiin ja jonnekin lähtiessäni, puen kivannäköiset vaatteet päälle. Päiväsaikaan rötvään liian isoissa kammovaatteissa, ne on mukavempia. Naapurin mamma oli kuulemma just päivitelly toiselle naapurille kuinka mä käyn korkokengissä ruokakaupassa. :D

Mutta joo, näytän varmaan siltä että rahaa menee paljon ulkonäköön, mutta oikeasti mulla kuluu varmaan 20e kuussa rahaa tollaisiin asioihin. :)

Siitä saa minusta mielikuvan, että joku muu käyttään naisen ulkonäköön paljon rahaa. Viittaan siihen, että tuttavamme USAssa sanoi tytärtään high maintenance teenageriksi, sen sijaan poikansa ei ollut sitä.

Se on sun oma mielikuva. Miksi nainen ei voisi käyttää omaa rahaansa ulkonäköönsä? Käydä hoidoissa, hemmotella itseään? Miksi vaatteisiin saa laittaa rahaa ilman että muut ihmettelee?

[QUOTE="a.p";24898302]Se on sun oma mielikuva. Miksi nainen ei voisi käyttää omaa rahaansa ulkonäköönsä? Käydä hoidoissa, hemmotella itseään? Miksi vaatteisiin saa laittaa rahaa ilman että muut ihmettelee?[/QUOTE]En minä sitä sano etteikö voi tai saa. Olisi mielenkiintoista tietää tarkemmin tuosta termistä, sen sävystä.:)

Minusta tässä on vähän samasta kyse, kuin siinä white trashissa. Innolla otetaan joku amerikkalainen sanonta käyttöön ilman, että välttämättä tiedetään mitä se tarkoittaa ja sopiiko se ollenkaan siihen, mihin sitä itse käyttää.

Viimeksi muokattu:
Onko täällä muita ns. high maintenace woman -naisia paikalla? Mitä kaikkea teillä on?

QUOTE]

Ikinä kuullukka tollasta termiä käytettävän. Voisko puhua ihan vaan suomee, ku Suomessa ollaan.

No kerro mikä on suomalainen termi? Ei sellaista ole vakiinnuttu. Ihan naistenlehdissäki käytetään tuota termiä. Olen muutaman kerran siiten törmännyt suomalaisissa lehdissä.

[QUOTE="a.p";24898302]Se on sun oma mielikuva. Miksi nainen ei voisi käyttää omaa rahaansa ulkonäköönsä? Käydä hoidoissa, hemmotella itseään? Miksi vaatteisiin saa laittaa rahaa ilman että muut ihmettelee?[/QUOTE]

Niin, miksipä ei saisi... Kyllä se musta on nykyisin aika hyväksyttyä ja tosi monella on näitä ripsenpidennyksiä ja kynsiä ja vaikka mitä. Mun mielestä joku saa hankkia niitä, mutta itse en varmaan saisi tyytyväisyyttä semmoisista. meikkaan kyllä mielellään ja pidän ulkonäköä tärkeäpänä. Mutta taidan olla astetta luonnollisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24898282:
Ei mulla ole tommosia varusteita. geelikynnet voisi olla hienot sen takia, että ne pysyy ja ne antas mahdollisuuden kaikkeen mielikuvitukselliseen juttuun, mutta sitten taas en oikein tykkää pitkistä kynsistä, enkä siitä, kun ne on aika usein semmoset käyrät ja hirveän paksut. Jos semmosta geeliä sais yhtä helposti kaupasta, kun kynsilakkaa, niin voishan sitä sitten ostaa.

Ei mullakaan ole pitkät geelikynnet. Leikkaan aina omani lyhyeksi ovaaliksi. En pidä itsekään pitkistä kynsistä. Ei geelikynnet ole pitkät eikä käyrät, jos ne on tehty ammattilaisella. Ei pidä katsoa sellaisia TEKOkynsiä, jotka on ostettu s-marketista! Kyllä geeliä saa ostettua ihan kaupasta/netistä ja tehtyä kotona.

En taida kuulua tuollaisiin, mutta kuulinpahan nyt nimityksenkin noille kokoajan lisääntyville hepuille! :D

Itselläni on ollut pari vuotta sitten hiuslisäkkeet, enkä enää hankkisi. Enkä kyllä ripsienpidennyksiäkään. Musta on tosi noloa jos muut kehuu ulkonäköä niin siinä sitten alkaa selittelemään, että itseasiassa mul on hiustenpidennykset....ja ripsenpidennykset..ja ei nää kynnetkään itseasiassa aidot ole! Niin ja hampaatki on valkastu.

Turhuutta johon menevän rahan saa kyllä menemään muuallekin.
Kesäisin voisin kyllä ottaa varpaankynsiin geelaukset! Sormissa mulla ei pysy oikein mikään. :D

[QUOTE="a.p";24898256]Jos kynnen päälle laittaa geeliä, miksi se tekee kynnestä feikkikynnet. Mikä ero sillä on kynsilakkaan?
En siis puhu nyt irtokynsistä, enkä tipeistä.[/QUOTE]
en käytä myöskään kynsilakkaa- turhaa mun mielestä.

Yhteistyössä