Onko täällä muita Sims -pelaajia? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eririkas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eririkas

Vieras
täällä yksi innokas sims3-pelailija! tuli täällä mieleen että onko täällä muitakin meitä joilla ei ole omaa elämää elettävänä niin pitää simuloida sitä koneella.. ;P

mulla on käytössä koko paketti, tähän mennessä tulleet lisäosat ja setit on. (perkuleen kallista, sanon, mutta on se sen arvoista <3)

elättekö te simeillänne ns. "normaalia elämää" vai pistättekö lörinäks, teette simistänne hullun ja räjäyttelette paikkoja jne? :D itse pelaan aina tylsästi suht normaalisti, mutta pitänee jossain vaiheessa alkaa kokeileen jotain vähän eriäkin.

millasia lisäosia toivotte seuraavaks? mä tahtosin ehdottomasti säävaihteluita ja vuodenajat peliin, täskin nyt kun on joulutunnelmaa jo niin olisi ihanaa kun tulis lunta siellä ja sais laittaa joulua. tosielämässä ei ihan viel viitsi.. :>

kertokaas sims-pelailuistanne tai mitä nyt tuleekaan pelistä mieleen. kiva kirjottaa suomekskin välillä kun nuilla jenkkien sims-forumeilla tulee pyörittyy..

mä pelaan ihan vain PC:llä. tosin ykköstä pelasin joskus pleikkarilla...
sit ois kans jees jos tulis tohon vaik joku ampumis-harrastus tms :D vois ostella aseita ja käydä treenaa jossain jne.. tosin en tiedä miten ea tollaseen suhtautuis.. ja metsästykset ja tämmöset. enemmän miehisiä juttuja kun aina on kaikkia ämmien juttuja :D tosin tuo keksiminen on aika jees. ja rummut. <3

Yhteistyössä