E
elämänsuorittaja
Vieras
Eli siis naisia, jotka kokevat suorittavansa elämää ja vaativat itseltään ehkä liikaa...Täällä yksi sellainen, joka joutuu aika ajoin tekemään vähän arviointia siitä, että mitä voi itseltään (ja muilta) vaatia ja mitä ei...Meillä neljä lasta (kaikki vielä alle 9v), joista pienin vielä vauva. Elämä täyttyy arkipyörityksestä harrastuksineen (kahdella lapsella 3 säännöllistä harrastusta ja itsellä ja miehellä myös pari) Lisäksi vielä oma etäopiskelu ja rakentaminen kesken. Tuntuu, että ei repeä kaikkeen. Yöllä joutuu heräilemään pienen takia välillä...Miksi esimerkiksi sitä vaatii itseltään, että pitää tämän kaiken keskellä opiskella? Esim. juuri nyt mulla "vapaatunti". Mies lähti lasten kanssa asioille ja kotona on harvinainen RAUHA. Mun pitäisi nyt ottaa opiskelukirja käteen ja alkaa tekemään jotain helkkarin esseetä? Kukaan ei käske, pakkoa ei ole, itse vain olen itseni pahin piiskaaja...Olen siis akateemisen tutkinnon vuosia sitten tehnyt, mutta pätkätyöläinen ja siksi on opiskeltava lisää...Onko muita tällaisia?