V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mieras:Taitaapi kirjotella provoja ja parilla muullaki nikilläeilen vastaili siihen sen yhden äijän seuranhaku viestiin että tääl olis yks hyväperseinen ex-kainuulainen, mut profiilin mukaan sillä olis mies
että provo mikä provo.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Onks toi muuten jonkun vanhan nikin muokattu profiili? en ite oo aiemmin huomannut tollasta tyyppiä, mut sil on kuitenkin aika paljon viestejä B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Onks toi muuten jonkun vanhan nikin muokattu profiili? en ite oo aiemmin huomannut tollasta tyyppiä, mut sil on kuitenkin aika paljon viestejä B)
Ei kun se on ihan oikeesti muutamassa päivässä nakutellu noi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei terveeltä vaikuta. Mä en muista vanhaa nikkiä, mutta mieleen tulee se sekopää, joka skitsos mulle päättömän kanssa kirjottelusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Elikkäs eniten mua pännii kun sanotaan et oisin joku muu täällä :kieh: ????????????
Itte oon aatellu näin et jos en ois itteni vaan siis oisin joku muu ku itteni...... niin miks sit tekisin tänne monta saman laista tämmöstä joka teistä on hullu???? ettehän te sit ottas mua tosisssaan???? en oo siis ella pella enkä mikään linskuanskukaan.............................
Itte oon saanu teiltä täältä ihan hyviä vastauksia............... ittekki tykkään tsempata........... toi on mitä täältä etin= keskustelu kanavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei terveeltä vaikuta. Mä en muista vanhaa nikkiä, mutta mieleen tulee se sekopää, joka skitsos mulle päättömän kanssa kirjottelusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei terveeltä vaikuta. Mä en muista vanhaa nikkiä, mutta mieleen tulee se sekopää, joka skitsos mulle päättömän kanssa kirjottelusta![]()
jos se on lätkässä päättömään
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei terveeltä vaikuta. Mä en muista vanhaa nikkiä, mutta mieleen tulee se sekopää, joka skitsos mulle päättömän kanssa kirjottelusta![]()
eikai se oikeesti sekottanu sinuakin siihen![]()