onko täällä palstalaisella kaikki sahanpurut tallella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3-kymppinen kolme lasta maailmaan putkauttanut (pikku-pää poika-tyttö ja sit on toi vanhin) kotiäippä jolla on iso persvärkki ja ylpeä siitä.Kuin myös ukkonsa mut ittellä on silmää myös muille jos ei oo ihan lerppa.

?

EWI:llä vähän omalaatusia juttuja. Kaikki ollaan kuitenkin luojanluomia, annetaan anteeks ja nautitaan/naureskellaan. Ei pilaa ainaakan mun päivää kommenteillaan.

Taitaapi kirjotella provoja ja parilla muullaki nikillä :D eilen vastaili siihen sen yhden äijän seuranhaku viestiin että tääl olis yks hyväperseinen ex-kainuulainen, mut profiilin mukaan sillä olis mies :laugh: että provo mikä provo.

ei tod taida olla. ei kukaan ei leikillään YRITÄ olla noin tollo, toi on luonnostaan tollanen, valitettavasti näitä yksinkertaisuuksia luojakin luo. niitä on vaan kestettävä.

Alkuperäinen kirjoittaja mieras:
Taitaapi kirjotella provoja ja parilla muullaki nikillä :D eilen vastaili siihen sen yhden äijän seuranhaku viestiin että tääl olis yks hyväperseinen ex-kainuulainen, mut profiilin mukaan sillä olis mies :laugh: että provo mikä provo.

Toi ei todista sitä provoksi (vaikka itse muista syistä uskonkin että on provo ) - meinaan siis, että se on aina selittämässä, miten se haluaa muita miehiä, vaikka sillä on omakin.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukka Raitasukka:
Onks toi muuten jonkun vanhan nikin muokattu profiili? en ite oo aiemmin huomannut tollasta tyyppiä, mut sil on kuitenkin aika paljon viestejä B)

Ei kun se on ihan oikeesti muutamassa päivässä nakutellu noi :laugh:

Mä oon kans miettinyt, että voiko tuo olla edes provo, kun ei mulla ainakaan pää antais myötenkin kirjotella niin epäselvästi ja päättömästi asioista, vaikka kuinka yrittäisin jotain keksiä...

Elikkäs eniten mua pännii kun sanotaan et oisin joku muu täällä :kieh: ????????????
Itte oon aatellu näin et jos en ois itteni vaan siis oisin joku muu ku itteni...... niin miks sit tekisin tänne monta saman laista tämmöstä joka teistä on hullu???? ettehän te sit ottas mua tosisssaan???? en oo siis ella pella enkä mikään linskuanskukaan.............................
Itte oon saanu teiltä täältä ihan hyviä vastauksia............... ittekki tykkään tsempata........... toi on mitä täältä etin= keskustelu kanavaa

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Elikkäs eniten mua pännii kun sanotaan et oisin joku muu täällä :kieh: ????????????
Itte oon aatellu näin et jos en ois itteni vaan siis oisin joku muu ku itteni...... niin miks sit tekisin tänne monta saman laista tämmöstä joka teistä on hullu???? ettehän te sit ottas mua tosisssaan???? en oo siis ella pella enkä mikään linskuanskukaan.............................
Itte oon saanu teiltä täältä ihan hyviä vastauksia............... ittekki tykkään tsempata........... toi on mitä täältä etin= keskustelu kanavaa

musta sä et tsemppaa....vittuilet vaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ei terveeltä vaikuta. Mä en muista vanhaa nikkiä, mutta mieleen tulee se sekopää, joka skitsos mulle päättömän kanssa kirjottelusta :D

eikai se oikeesti sekottanu sinuakin siihen :o

en oo suppo...................... itte toistan tän viä= jos en ois itteni ni miks keksisin monta tämmöstä........... sit se ois mustaki epäilyttävää???? sit en ottas itteeni tosissaan????? joku siis yrittää pilailla mun kustannuksella taas?????
sori jos oot kokenu et vittuilen........... itte oon taas aina sorruttejun ja ihmisten puolella..... ittee käy välillä sydäämmeen sääliks ku luen teiän huolia.......... tosissaan en tahdo pahaa :hug: haluisin et teillä on hyvä olla rakkaat ihmiset

Yhteistyössä