Onko täällä palstalla syntynyt suhteita? Tai ihastumisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cet

Vieras
Sain pari viikkoa sitten siskoltani vinkin, että tällä palstalla pääsee juttelemaan naisten kanssa kaikenlaisista asioista. Ilman sellaista suhdetutustumispakkohässäkkää, mitä esim. Suomi24:llä on.

Onko täällä kukaan löytänyt koskaan itselleen tärkeää uutta ihmistä, parisuhdetta? (En ystäviä nyt tarkoita).

Olen nyt joitakin päiviä siis kirjoitellut ja monta kiinnostavaa naista huomannut. Miten täällä edetään? (anteeksi tyhmä ja suora kysymys).

Oletteko Naiset havainneet mitään säpinää, salassa tai julkisesti? Siis aiemmin täällä palstalla. En aina usko kaikkea siskoni juttuja, ymmärrätte varmaan, hänellä on jostain syystä kiire löytää minulle "joku". Olisihan se tietysti kivaa. Siskon mukaan täällä on tapahtunut ties mitä.

Hyvää naistenpäinää kaikille =)

En ainakaa mää oo huomannu että täälä olis mitään ton kaltasta säpinää. Meinaatko tehä niinkun sisko sanoo?? Miks et laita johonkin treffit palstalle itestäs ilmotusta? Vois ehkä onnistaa paremmin =) .

Kyllä kai täällä ihastumisia ainakin on syntynyt.. :heart: Itsekin tapasin tätä kautta kiva miehen, johon taisin ihastuakin, mutta hän oli ikävä kyllä varattu. Toista tapailin pari kertaa, mies oli kyllä vapaa ja kiinnostava mutta ei siitä sitten mitään tullut. =) Hän taisi olla sellainen, joka tykkää vaan tapailla mahdollisimman monia naisia täältä. Jos olet jostain kiinnostunut, niin laita vaan yksityisviestiä, rekkaudu siis, ja lähetä ihmiselle, joka on kiinnostunut, yksäri. Mä ainaki vastaisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
En ainakaa mää oo huomannu että täälä olis mitään ton kaltasta säpinää. Meinaatko tehä niinkun sisko sanoo?? Miks et laita johonkin treffit palstalle itestäs ilmotusta? Vois ehkä onnistaa paremmin =) .

Se on niin erilaista. Juuri yritin selittää, että on tavallaan kiva, kun voi ensin olla vaan ja juteööa. Nyt olen sitä tehnytkin. Enemmän nyt hämää se, keihin kaikkiin voisinkaan ottaa yhteyttä :D Olette kaikki ihania :)

Alkuperäinen kirjoittaja eräs sinkkuäiti harmaana:
Kyllä kai täällä ihastumisia ainakin on syntynyt.. :heart: Itsekin tapasin tätä kautta kiva miehen, johon taisin ihastuakin, mutta hän oli ikävä kyllä varattu. Toista tapailin pari kertaa, mies oli kyllä vapaa ja kiinnostava mutta ei siitä sitten mitään tullut. =) Hän taisi olla sellainen, joka tykkää vaan tapailla mahdollisimman monia naisia täältä. Jos olet jostain kiinnostunut, niin laita vaan yksityisviestiä, rekkaudu siis, ja lähetä ihmiselle, joka on kiinnostunut, yksäri. Mä ainaki vastaisin. :D

Siskonikin kertoi yhdestä, joka laittoi monille naisille viestejä (siskollekin). Siksi mietinkin, millainen "luottamus" täällä on palstalle kirjoittelevia miehiä kohtaan.

Kerronpa nyt vielä, että olen yhdelle naiselle laittanutkin sellaisen yksityisviestin. Mutta hän ei ollut innostunut. Ehkä se oli joku, jolla on huonoja kokemuksia viesteistä? Tai naimisissa, ja en ollut huomannut sitä keskusteluissamme täällä. Ei kertonut.

täällä ollut muutamakin joka oli lääpällään siihen noin kolmikypäseen "komistukseen" joka oliki feikki. Viime vuoden puolella. Vitsi kun ei muista mikä sen nimi oli. Istui kahdella koneella ja kommentoi itselleen. Mutta siihen oli useempikin palstalainen kiimassa. jaiks.

Alkuperäinen kirjoittaja eikös:
täällä ollut muutamakin joka oli lääpällään siihen noin kolmikypäseen "komistukseen" joka oliki feikki. Viime vuoden puolella. Vitsi kun ei muista mikä sen nimi oli. Istui kahdella koneella ja kommentoi itselleen. Mutta siihen oli useempikin palstalainen kiimassa. jaiks.

Aksuko?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:

Aksuko?

Juu. Sitähän kuolas aika monikin palstalainen, mutta nolon lopun sai :D
Että juu kyllä täällä liekki välillä roihahtaa.

Kyllä sitä kannattaa ensin jutella täällä ja seurailla ketjuja. Siitä sitten varmaan huomaat, jos löytyy joku mielenkiintoinen persoona.
Kannattaa myös olla illalla myöhään palstalla. Silloin parhaat jutut yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Aksuko?
Lebakko-Aksu pyöritteli palstan mammoja mennen tullen.

Yhteistyössä