P
"pph"
Vieras
työuupumuksen vuoksi? Itselläni ei siis sellaista diagnisoitu ainakaan vielä, mutta äärirajoilla kuljetaan
Tykkään työstäni, mutta tällä hetkellä erityisen vaikea ryhmä (paljon eri-ikäisiä, yksi vauva, yksi erittäin vilkas). Pomoni tietää ja yrittikin "keventää" ryhmää, mutta ei tämä auta. Joka päivä kaaosta ja illalla olen ihan poikki. Pitäisi sitten jaksaa vielä omien 3 lapsen kanssa iltaisin, mutta eväät ovat vähissä heille ;'( Itkettää, kärsin unettomuudesta, en jaksa syödä enää kunnolla, laihdun.... Mutta tämä on ainoa työ tällä hetkellä ja asun sen verran syrjässä, että työpaikkoja ei ole joka nurkassa tarjolla. Lähin päiväkoti on 40 km päässä, mutta en minä sitäkään jaksaisi. Meillä on talosta velkaa vielä paljon ja elääkin pitäisi, mutta kun ei jaksaisi tätä työtä. Päivät ovat 10-11 tunnin pituisia ja työkavereita näen kerran viikossa. Aika yksin olen siis... Onko täällä kohtalotovereita ja miksei muidenkin alojen työntekijöitä, jotka lopettaneet uupumuksen vuoksi? Lääkäriin kai pitäisi mennä, mutta en vain saa aikaiseksi