anna D-vitamiinia?Jos ette,niin miten päädyitte siihen ratkaisuun?
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen! :wave:
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen! :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:yv voin vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta. Palstan puolella en viitti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:yv voin vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta. Palstan puolella en viitti
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Mulla tulee aina näistä keskusteluista mieleen HOUSE
* hyvä liikeidea: pikkuruiset vauvojen arkut *
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksei voi antaa d-vitamiiniä! Se on edesvastuutonta!!!!
tätä minäkin odottelin!Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksei voi antaa d-vitamiiniä! Se on edesvastuutonta!!!!
No mutta, täältähän tupsahti alta aikayksikön tyypillinen esimerkki, miks tää aihe on yhtä kierretty ku mahd.abortit ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Allison:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Mulla tulee aina näistä keskusteluista mieleen HOUSE
* hyvä liikeidea: pikkuruiset vauvojen arkut *
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksei voi antaa d-vitamiiniä! Se on edesvastuutonta!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:yv voin vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta. Palstan puolella en viitti
yyvetä! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Emilyn ja nannannaa yyvetä teille! :wave: