Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scala:Keväällä oli eskarissa, nyt ekalla. Mitä haluaisit kysyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Esitin kysymykseni vähän epäselvästi. :ashamed:
Tarkoitin sitä, että kuljetitteko lasta itse vai saitteko kunnalta taksikyydin? Ja paljonko matkaa kodin ja päiväkodin välillä?
Alkuperäinen kirjoittaja gissa:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Esitin kysymykseni vähän epäselvästi. :ashamed:
Tarkoitin sitä, että kuljetitteko lasta itse vai saitteko kunnalta taksikyydin? Ja paljonko matkaa kodin ja päiväkodin välillä?
tämä on kuntakohtaista, esim meillä raja on 3 km, sen yli jos menee matka, niin kunta maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja gissa:Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Esitin kysymykseni vähän epäselvästi. :ashamed:
tämä on kuntakohtaista, esim meillä raja on 3 km, sen yli jos menee matka, niin kunta maksaa
Meillä matkaa yhteen suuntaan 13 km eikä olla saatu taksikyytiä. Perusteluna oli se, että lapsi on samassa paikassa päivähoidossa ja eskarissa.
Alkaa vain rasittaa jo itseäkin nämä edestakaisin ajelut kun ensin on vietävä esikoinen aamulla eskariin ja ajettava kotiin ja päivemmällä kuopus samaan paikkaan päivähoitoon ja itse iltavuoroon töihin. Vapaapäivinä minun on itse vietävä ja haettava eskarilainen.