Onko tälläinen ihminen narsisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sari"

Vieras
Kaikki pitäisi tehdä aina niin kuin hän käskee, jos ei tehdä, haukkuu hän kaikki "häntä vastaan olleet" pystyyn.
Saattaa soittaa pikku pienissään ja puhuu mm. tälläisia:
"Luotathan sinä minuun? Kerrothan minulle sitten ihan kaiken? Olenhan minä hieno ihminen? Kun minä teen sitä ja tätä ja tuota ja kukaan ei arvosta ja ylistä. Minä teen kaiken aina ja kukaan muu ei tee mitään, koska kukaan muu ei osaa, mutta minä osaan. Minä olen sinulle kaikkeni antanu ja sinä olet vain kiittämätön piip*" jne. (vaikka kuinka kauniisti kiittäisi ym.)

Pitää itseään muiden yläpuolella ja parempana ihmisenä kuin kukaan.
Kerran päästin hänet kotiini vahtimaan lastani ja kun palasin kotiin oli huoneista vaihdeltu verhot ja matot hänen mielensä mukaisiksi.
Vähän aikaa tämän henkilön kanssa menee aina hyvin, kunnes sitten yhtäkkiä naps vaan soittaa ja haukkuu minut pystyyn ja seuraavana päivänä pitäisi olla kun mitään ei olisi tapahtunut. Näin meni vuosia, kunnes kyllästyin tähän hommaan.
Lopulta laitoin välit poikki lopullisesti ja ilmoitin etten enää vastaa puheluihin/viesteihin niin tämä henkilö tuli asuntoni luo ja kun en avannut ovea kiersi asuntoani puoli tuntia kuikkien ikkunoista sisään.
Lopulta asianajani soitti ja uhkaili lähestymiskiellolla, jonka jälkeen hän jätti minut rauhaan. Kostoksi tästä teki minusta sitten täysin huuhaata olevan lastensuojeluilmoituksen. Nyt sitten selittää ympäri kyliä kuinka hän on laittanut välit poikki minuun ja kuinka hän on käskenyt minua jättämään hänet rauhaan.
Anteeksi sekava sepustukseni.
Epäilen henkilön olevan vahvasti narsisti, mitäs mieltä te olette?

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;29245789:
Joskus ihminen haluaa nimen häntä piinaavalle asialle. Se voi helpottaa.

Luonnollistahan se on että ihminen haluaa vastauksen kaikelle.
Tässäkin tapauksessa kuitenkin sitä vastausta on mahdoton saada,joten parempi olisi vain hyväksyä tapahtunut ja se ihminen sellaisenaan.