Onko tällainen käytös normaalia mieheltä? *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joopa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joopa"

Vieras
Ollaan erottu reilu vuosi sitten ja eksä asuu uuden naisen kanssa. Kun vien/haen lapsia isälleen, pystyn heti eksän käytöksestä sanomaan onko nyksä kotona. Jos on, eksä ei puhu mulle mitään ja jos puhuu niin tiuskii ja on ihan hapannaama. Jos nyksä EI ole kotona, eksä juttelee niitä näitä, hymyilee ja nauraakin joskus. Olen vähän hämmennyksissä tuon takia, lähinnä siitä, että mulle ei voi puhua normaalisti, jos nyksä on paikalla. Tulee silloin aina paha mieli kun miehen näkee. Meillä kuitenkin pitäisi olla ihan ok välit eikä eroon liittynyt mitään riitaa tai kolmansia osapuolia.

[QUOTE="joopa";24841371]Ollaan erottu reilu vuosi sitten ja eksä asuu uuden naisen kanssa. Kun vien/haen lapsia isälleen, pystyn heti eksän käytöksestä sanomaan onko nyksä kotona. Jos on, eksä ei puhu mulle mitään ja jos puhuu niin tiuskii ja on ihan hapannaama. Jos nyksä EI ole kotona, eksä juttelee niitä näitä, hymyilee ja nauraakin joskus. Olen vähän hämmennyksissä tuon takia, lähinnä siitä, että mulle ei voi puhua normaalisti, jos nyksä on paikalla. Tulee silloin aina paha mieli kun miehen näkee. Meillä kuitenkin pitäisi olla ihan ok välit eikä eroon liittynyt mitään riitaa tai kolmansia osapuolia.[/QUOTE]

Siis mieshän puhuu sulle normaalisti silloin kun nyksä on paikalla ja vetäisee flirttailuvaihteen päälle jos tämä ei ole kuulemassa. Ehkä sun ex haikailee takaisin.

On siis normaalia käytöstä.

kyllähän ne uudet tahtoo olla kateellisia ja mustasukkaisia sille entiselle. ne luulee, että mies palaa sen entisen helmoihin takaisin. siksi varmaan miehen käytöskin sitten vaihtelee sen mukaan onko nykyinen kotona vai ei. koska ilmesesti sitten tulee saarna jos on käyttäytynyt hyväntuulisesti entiselleen

mulla samantapinen outous..mutta puhelimessa.
huomaan heti koska se nyksä lähistöllä kun ex mulle kireä ja tiukiva ja jopa kiukkunen..mutta jos soittaa mulle ettei nyksä ole paikalle puhuu kuin ihminen ihmiselle.jopa lempeästi.
mulla ja ex 2 yhteistä lasta

No on kyllä ärsyttävää. Mihinkään mustasukkaisuuteen ei ole aihetta. Nyksä kuitenkin mua kohtaan käyttäytyy ihan asiallisesti silloin harvoin kun törmätään. Ja minä häntä kohtaan, kuten myös eksää kohtaan.

Yhteistyössä