Onko tällästä tautia liikkeellä? Tai onko normaalia tämmönen..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
2v tyttö tuli joulun alla kipeeks: flunssa ja kuumetta, kuume kesti muutaman päivän ja sit alko menee flunssaki ohi. Nyt ennen ku on edellisestäkään kunnolla parantunut, on taas lämpöä ja kurkku kipeenä??

mun serkun lapsella oli ollut korkea kuume(40) ja flunssa.Olivat sitten käyneet lääkärissä ja saaneet anib.kuurin.Lääkäri oli sanonut,että jos kuume uudelleen nousee pitäis mennä lääkäriin...jotain sellasta liikkellä..

Meillä on ollut samanlaista. Kuume kestänyt vaan yhden päivän ja flunssa pian ohi. Nyt jo kolmas tälle talvelle. Sitkeä yskä keski kyllä edellisessä flunssassa tosi pitkään, vaikka muuten ei enää nenästä tullut räkää.

[QUOTE="sanna";25358011]mun serkun lapsella oli ollut korkea kuume(40) ja flunssa.Olivat sitten käyneet lääkärissä ja saaneet anib.kuurin.Lääkäri oli sanonut,että jos kuume uudelleen nousee pitäis mennä lääkäriin...jotain sellasta liikkellä..[/QUOTE]

No me ei saatu antibiottia sillon ennen joulua kun korvat ja nielu puhtaat... Uskallanko odottaa huomiseen kun meillä muutenkin silloin lääkäriaika?

Ees taas sahaavaa on meilläkin ollut. Esikoinen oli flunssassa just ennen joulua ja tällä viikolla alkoi uusiksi nenä vuotaa ja yskiä. Nyt näyttäis, että menee nopeammin ohi, mutta tarkkailen... Pelkään, et tällainen pitkittynyt menee korviin.

Pikku-ukko sairastui jouluna ja heti päälle korvatulehdus flunssan lisäksi. Se sai antibiootit ja alkaa nyt olla kunnossa. Katotaan alkaako sillä uudestaan.

Mä itse oon kanssa alkanut jouluna tämän flunssailuni. Alkuun ei millään tullu kunnolla päälle, semmosta pientä lievää haittaa vaan ja jumalaton väsymys. Tällä viikolla sitten löytyy se räkäosastokin... Mies alotti tolla väsymyksellä ja pienellä lievällä nyt, katotaan tuleeko sillä ens viikolla sitten tämä flunssapuoli.

Siskon lapset on olleet samanmoisessa, tosin niillä toisella alkoi kuume sahata ja taustalta löytyi korvatulehdus.

Yhteistyössä