Onko tämä hyvä? (Sis. linkin.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000Tgd3TEi9;sid=odN7WqbAj9l5Wu4gws-xXEcD8mZFu5alqgg=?ProductID=XNHD4QFHCCUAAAEc.Wwdx3pR&CatalogCategoryID=IkPD4QFHbIgAAAEOVxss9Q5F

Jostain Hooverin pesukoneesta ihan Gigantin myyjä mulle sanoi, että aika hepponen. Näytti, että luukku ei tukevinta mallia ja vähän sellanen hepsankeikka koko laite. Ei kyllä tainnut olla tuo malli, kun ei noin iso ollut se täyttömäärä. Päädyin sitten tuntemattomampaan Ariston-merkkiseen koneeseen, joka on hyvin pelittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Jostain Hooverin pesukoneesta ihan Gigantin myyjä mulle sanoi, että aika hepponen. Näytti, että luukku ei tukevinta mallia ja vähän sellanen hepsankeikka koko laite. Ei kyllä tainnut olla tuo malli, kun ei noin iso ollut se täyttömäärä. Päädyin sitten tuntemattomampaan Ariston-merkkiseen koneeseen, joka on hyvin pelittänyt.

Vai jouduitteko myyntiprovikan uhreiksi?
Ei vaan Giganteissa aina myyjä haukkuu sen mallin, mitä itse on katsomassa ja kauppaa sitä kalliimpaa siitä vierestä. :laugh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Vai jouduitteko myyntiprovikan uhreiksi?
Ei vaan Giganteissa aina myyjä haukkuu sen mallin, mitä itse on katsomassa ja kauppaa sitä kalliimpaa siitä vierestä. :laugh: :headwall:

Hyvä tietää. :laugh:

Yhteistyössä