onko tämä ihan normaalia käytöstä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
hain tänään 2v tyttöä pois hoidosta,eikä se millään suostunut lähtemään,intti vaan ja touhusi legojen kanssa... sit oli jo pakko ottaa väkisin kiinni syliin ja pukemaan...tyttö karjui ja riehui,ei halunnut kotiin.... mua hävetti niin... hoitajat ei mitenkään auttaneet tai puuttuneet...oisko pitänyt antaa leikkiä ja itse istua odottamaan vai mitä....

Koko päiväksikö meinasti jäädä ootteleen, että jos neitiä kiinnostaa lähtä? En minä ainkaan kyllä jäis. Tosin voisin yrittää keksiä jotain houkutuskeinoa =D

No meilläkin monesti tuommosta (kerhossa).. Poika tosin jo kohta neljä. Se vaan yksinkertasesti viihtyy sielä niin hyvin ettei haluais sillon lähtiä kun pitäis. Yhtä huutoa ja tappelua on ollu joskus se pukeminen. Itsellä nousee savu korvistaki :|

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
hain tänään 2v tyttöä pois hoidosta,eikä se millään suostunut lähtemään,intti vaan ja touhusi legojen kanssa... sit oli jo pakko ottaa väkisin kiinni syliin ja pukemaan...tyttö karjui ja riehui,ei halunnut kotiin.... mua hävetti niin... hoitajat ei mitenkään auttaneet tai puuttuneet...oisko pitänyt antaa leikkiä ja itse istua odottamaan vai mitä....

normaalia uhmaahan tuo. Kannattaa vaan heti tehdä selväksi, että silloin kun äiti tulee hakemaan niin silloin lähdetään. Oikein teit ja onhan hoitajat nähneet noita varmasti paljon ja parempi että eivät puutu lähtötilanteisiin vaan vanhempi saa itse pitää jämäkän roolin.

Ihan normaalia. Joskus lapset vaan on niin kiinni leikeissä että ei malttais lähteä, toisen kerran taas saattaa olla että odottavat jo ovella hakijaa..:)
Ei kannata huolestua. Toisilla sama saattaa olla joka päivä.
Luulis että ne hoitajat on nähneet ja kokenee monenlaista eikä tuommonen hetkauta.

kysytkö todella?? ihan normaalilta uhman alkamiselta tuo kuullostaa. Tietenkään hoitajat eivät tee mitään, jos tekisivät tekisivät virheen. Sinä olet äiti ja päätät milloin lähdetään. Vaikka huutaisi, rimpuilisi, purisi--ihan mitä vaan, sun tehtävä on olla aikuinen. On noita äitejä nähty, jotka maanittelee 2 vuotiasta ja tekee lähtöä hoidosta tunnin, kun ei voi pienen mieltä pahoittaa. Argh...lue kasvatus kirjoja ja lapsen kehityksestä. Eikö sulla ole tuttavapiirissä lapsia, kun pitää ihan noin perusjuttua kysyä?? pärjäile ja otahan ihan ÄIDIN rooli!!

Meidän 5v:n hoidosta hakeminen on usein samanlaista,ollut 1,5 vuotta hoidossa ja lähes aina olisi jotain mielenkiintoisempaa kuin pukeminen ja mun mukana lähteminen..Mutta kyllä me silti puetaan päälle ja lähdetään lähes samantien,en minä jaksa siellä eteisessä kykkiä,kuuntelen sitten autossa kiukuttelun loput.

ihan normaalia, ihan normaali uhma ja ihan oikein toimit ja hoitajat eivät puuttuneet just siksi, ettei heidän silmissään tilanteessa ollut mitään epänormaalia.
Sinä olet aikuinen ja päätät mitä tehdään ja milloin ja jos kaunis puhe ei mene perille, sitten tehdään vähän vaikeamman kaavan kautta.
Voi olla että näitä tilanteita tulee sulle eteen vielä vaikka miten paljon ja vaikka minkälaisista asioista.
Riuoka on väärä, vaatteet on väärät, lapsella on vaan huono päivä, ja sitten maataan lattiall aja huudetaan.
Semmosta se on,.

Yhteistyössä