Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
No ei näytä kyllä mun silmään nokkosrokolta...
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Tuonko näköistä se on? En oo koskaan kyseistä rokkoa nähnyt...
Alkuperäinen kirjoittaja On nokkosrokko 100%:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Meillä tuli täsmälleen samannäköinen nokkosrokko antibioottikuurin jälkeen. Lapsi joutui sitten sairaalaan kun se paheni hyvin voimakkaasti seuraavana päivänä noiden ensinäppyjen jälkeen.
Tyypillisesti nokkosrokko tulee antibioottikuurin jälkeen, kun kuurin loppumisesta on kulunut pari päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Tuonko näköistä se on? En oo koskaan kyseistä rokkoa nähnyt...
Nokkosrokko näyttää samalta kun olisit pudonnut nokkospuskaan.. Koholla olevia "laattoja" ilmestyy iholle, jotka kutisee sikana! Meidän poika oli 1v täynnä niitä, kun söi pienen palan mansikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Porilainen:Alkuperäinen kirjoittaja On nokkosrokko 100%:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Meillä tuli täsmälleen samannäköinen nokkosrokko antibioottikuurin jälkeen. Lapsi joutui sitten sairaalaan kun se paheni hyvin voimakkaasti seuraavana päivänä noiden ensinäppyjen jälkeen.
Tyypillisesti nokkosrokko tulee antibioottikuurin jälkeen, kun kuurin loppumisesta on kulunut pari päivää.
Meillä on juuri loppumassa amoxion-kuuri.... taidan soittaa neuvolaan =o(
Alkuperäinen kirjoittaja On nokkosrokko 100%:Alkuperäinen kirjoittaja Porilainen:Alkuperäinen kirjoittaja On nokkosrokko 100%:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Urtikaria:Eli nokkosrokko.
Meillä on juuri loppumassa amoxion-kuuri.... taidan soittaa neuvolaan =o(
Sama kuuri oli meilläkin. Ja niille jotka ihmettelevät että on eri näköistä kuin nokkkosenpolttamat tmv. Niin laajimmillaan meillä oli yhden rokon halkaisija 5 cm, eli niistä voi tulla vaikka kuinka isoja. Oman lapseni oireet olivat todella vakavat ja oli jonkin aikaa se hengitystuubi kurkussa/suussa kun alkoi turpoamaan myös huulet ja kaula.