Onko tämä mielestänne pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn

Vieras
- mies tapaili selkäni takana naista 2 kk ajan ja lähetti hänelle viestejä ja meilejä
- mies kävi naisen kanssa pelaamassa, saunomassa, uimassa, baarissa..
- seksiä ei ollut, mutta suutelua (kielisuudelmia) ja hyväilyä kyllä, lisäksi käsi kädessä kävelyä ja halailua
- mies kertoi joka kerta olevansa jossain muualla kuin missä oikeasti oli ja valehteli siis olinpaikastaan ja joka ilta sanoi että "rakastan sinua"

- meillä on ollut säännöt että katsoa saa vaan ei koskea, ja mies on sanonut, että tanssia saa, muttei lääppimishitaita
- selvisi, että mies tanssiikin itse hitaita baareissa ja pitelee kädestä naisia

onko mies tehny sun selkäs takana toisen naisen kanssa jotain, minkä se tietää että loukkais sua jos tietäsit?

jos vastaus on joo, sillon se on pettämistä. aivan sama vaikka se olisi juonu samasta lasista, jos se sua loukkaaniin se on pettämistä.no ei ehkä noin pienestä mutta kyllä tuo jo on.

muovipussipupun ohjetta saa kysellä multa :kieh:

No sain tietää koko jutusta vähitellen ja vähitellen vyyhti aukesi. Kaikki miehen kaverit tiesi miehen touhuista, voi että tunnen itseni nöyryytetyksi.. .:( Mies ei olisi koskaan mulle kertonut ellen olisi saanut "vinkkiä"

Ja mies tosiaankin tiesi että me ollaan yhdessä sovittu suhteen säännöt, enkä ole "tajunnut" miestä kytätä ja vahdata vaan olen luottanut. Mies itse suuttui mulle kännispäissään kerran tosi pahasti kun hymyilin yhdelle miehelle!!

Onhan se, ja mä en kyllä usko tohon "ei ollut seksiä" -selitykseen..

Toisellehan on varmaan syötetty samaa soopaa, "ei meillä oo ollut mitää yhteistä enää vuosiin"..

Kaikki, mikä pitää omalta puolisolta salassa tehdä ja jonka vuoksi pitää valehdella menojaan on minusta pettämistä. Luottamus tuossa rapisis aika pahasti jo, olis ehkäpä jopa pahempaa kuin satunnainen kännissä vetästy yhdenillan pano..

Ollaan siis miehen kanssa puhuttu asiat aiemmin, eli varmasti molemmat tiesi, mikä loukkaa ja satuttaa toista. Tuon paljastuttua mies sanoi mm.

"ei se tuntunut pettämiseltä"
"en muistanut tai ajatellut sua kun olin sen kanssa"
"monen mielestä tuo ei ole pettämistä"
"valehtelin kun en halunnut loukata"

:(

Alkuperäinen kirjoittaja Räpis pikaseen:
Kaikki, mikä pitää omalta puolisolta salassa tehdä ja jonka vuoksi pitää valehdella menojaan on minusta pettämistä. Luottamus tuossa rapisis aika pahasti jo, olis ehkäpä jopa pahempaa kuin satunnainen kännissä vetästy yhdenillan pano..

Peesi! Minustakin tämä on pahempaa kun just vaikka se kännissä vetäisty yhden illan pano..

Alkuperäinen kirjoittaja No..:
Ollaan siis miehen kanssa puhuttu asiat aiemmin, eli varmasti molemmat tiesi, mikä loukkaa ja satuttaa toista. Tuon paljastuttua mies sanoi mm.

"ei se tuntunut pettämiseltä"
"en muistanut tai ajatellut sua kun olin sen kanssa"
"monen mielestä tuo ei ole pettämistä"
"valehtelin kun en halunnut loukata"

:(

Pettäminenhän loukkaa, ja se että piti valehdella tekee asiasta pettämistä! Ja tuohan on jo suhde, vaikkei siinä seksiä oliskaan ollut, pahempaa jopa tuo henkinen kiintyminen! Ja että ei ajatellut sua?!? Parisuhteessa kiusauksen tullessa eteen takuulla käy oma puoliso mielessä tavalla tai toisella, kertonee aika paljon miehen suhtautumisesta sinuun? Eikun tennaria persuuksille vaan, et moisella miehellä mitään tee!!

Mies väitti ettei kiintynyt naiseen.. kuulemma "se olisi voinut olla kuka tahansa nätti nainen". Väittää, ettei ollut ihastunut, muttei halunnut tosissaan seksiäkään. Tuskin voi luottaa tuohon miehen sanomiseen, vai mitä??

Alkuperäinen kirjoittaja Räpis pikaseen:

Näinhän se on. Vaikkei suhteessa olis ollu mitään fyysistä, niin jos pitää salata ja valehdella menoistaan on se pettämistä. Ja se henkinen puoli siinä mustakin pahempaa on. Pikapanon vois vielä anteeks antaa, mut pidempään jatkunutta henkistä uskottomuutta ei. :(

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Mies väitti ettei kiintynyt naiseen.. kuulemma "se olisi voinut olla kuka tahansa nätti nainen". Väittää, ettei ollut ihastunut, muttei halunnut tosissaan seksiäkään. Tuskin voi luottaa tuohon miehen sanomiseen, vai mitä??

Miks se riskeerais teidän suhteen jonkus sellasen takia, joka ei merkkaa mitään??? Onhan jotkut miehet ajattelemattomia, mut ei kai ihan noin pahasti...?

Yhteistyössä