Onko tämä normaalia käyttäytymistä tuoreessa suhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies33

Vieras
Minä haluaisin "kiehnätä" ja olla naisen kanssa lähetysten aina kun olemme yhdessä. Seksikin olisi plussaa vaikken halua että suhde perustuu siihen kokonaan mutta ainakin haluan olla ihokontaktissa, oli se sitten syleilyä tai kädestä pitämistä.
MUTTA tyttöystävä välttelee tätä kaikin keinoin. Aina kun yritän halata on hän jotenkin jäykkä ja suudellessa kääntää pään pois. Tekevätkö kaikki naiset näin? Onko tämä jonkinlainen testi?

[QUOTE="vieras";28619756]Oletko nyt ihan varma että tämä nainenkin tietää olevansa sinun tyttöystävä?[/QUOTE]

Kyllä hän tietää, koska sovimme niin. Voiko olla että hän katuu suhdetta muttei uskalla sanoa sitä ääneen? Hän on aika herkkä ja ujo.

Haiseeko sun hengitys?

Kaikki ei vaan tykkää suudella.

Miten se muuten käyttäytyy sua kohtaan? Soitteleeko tai laittaako viestiä kun olette erossa? Onko kiinnostunut sun asioista? Ehdottaako tapaamisia?

Sori jäppinen mutta ne herkät ja ujotkin naiset yleensä tuppaa kaipaamaan, haluamaan läheisyyttä rakastamaltaan/tykkäämältään mieheltä/pojalta.. ;)
Yleensä juuri miehiä tuntuu vaivaavan naisten liiallinen hellyydenkipeys :D Jotenkin tuntuis et taitaa olla nyt juttu siellä kaveritasolla mutta vissiin tämä tyttösi saa enempi etuja olemalla muuta sinulle sovitusti, muttei halua mitään fyysistä suorittaa sen eteen kuitenkaan.. Sori.

[QUOTE="diipadaapa";28619830]Kenen mies kirjoittelee kaksplussalle....? Olisin enemmän huolissaan siitä nyt ensiksi.[/QUOTE]

Perheellinen kaverini suositteli tätä palstaa. Onhan perheellisilläkin parisuhdeongelmia.

On normaalia. Koska me kaikki ollaan erilaisia. Itse inhoankaikenlaista kiehnäämistä, koskettelua ja ennenkaikkea pussaamista. Olen muutenkin hirveän tarkka omasta "henkilökohtaisesta reviiristäni".

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta ja meillä on viisi lasta. Mieskään ei erityisemmin pidä turhasta hyväilystä niin meillä suhde on toiminut aina tosi hyvin. Seksistä nautimme paljon, mutta senkään jälkeen emme lepäile sylikkäin :D Seksi siis riittää meille hyväilyksi.

Lapsiamme pidän paljon sylissä ja halailen. Se tulee luonnostaan. Ihme kyllä kun kavahdan muuta kosketusta. En myöskään tykkää koskea eläimiin...

Kyllähän siinä pitäisi olla sitä intohimoa, että ei pysty pitämään näppejään erossa, jotain on vialla. Mitäs jos otat vähän takapakkia ja katsot miten mimmi reagoi. Kyllä se sieltä näyttää sitten mitä on mieltä.

[QUOTE="Vieras";28619799]Minä ainakin tykkään kyllä kiehnätä, halailla ja pussailla, mutta en heti suhteen alussa. Mun pitää saada ensin jonkinlainen luottamus aikaiseksi. :)[/QUOTE]

Mä taas haluan heti suhteen alussakin.
Tykkään hellyydestä ja siitä et se näytetään toiselle.

[QUOTE="diipadaapa";28619830]Kenen mies kirjoittelee kaksplussalle....? Olisin enemmän huolissaan siitä nyt ensiksi.[/QUOTE]

Miehethän saa täältä hyviä vastauksia ja vinkkejä kun suurin osa on täällä naisia.

Yhteistyössä