Onko tämä normaalia? miten teillä muilla menee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Elikäs, mulla ja miehellä ei ole yhteisiä kavereita. Mutta jos mut on pyydetty tupareihin tms. niin mun mies on kutsuttu aina mukaan myös. Tottakai on niitä omiakin tyttöjen iltoja ja niinhän niitä on miehelläkin, niinku kuuluuki.

mutta mua on jotenki vaivannu että jos mies on kutsuttu tupareihin, pikkujouluihin tms. niin mua ei oo ikinä kutsuttu mukaan. Kerran sitä pyydettiin mökkeilemään ja siellä kuulemma oli kaikilla muilla tyttöystävät mukana. Mua ei pyydetty.

Ja kun kyse ei voi olla siitä että musta ei pidettäisi. Koska mä en ole koskaan ollut missään mukana niin kukaan ei ole päässyt muhun edes tutustumaankaan että olisi voinut minkäänlaista mielipidettä muodostaa.

Tuppaat seuraavaks miehes mukaan, jos kerran muillakin on tyttöystävät mukana, vai johtuuko tää kentie siitä että sun mies haluaa mennä yksin ja valehtelee että sua ei ole kutsuttu. Kuulostaa kyllä omituiselta.

[QUOTE="vieras";22691395]Tuppaat seuraavaks miehes mukaan, jos kerran muillakin on tyttöystävät mukana, vai johtuuko tää kentie siitä että sun mies haluaa mennä yksin ja valehtelee että sua ei ole kutsuttu. Kuulostaa kyllä omituiselta.[/QUOTE]

Olen tätä miettiny itsekin. Mä en juo paljoa alkoholia mutta mies kavereineen on yhdessä ollessaan ihan räkäkännissä.. luulisin ainakin.. ehkä hän jollain kierolla tavalla häpeää mua :( Mä en vaan oo koskaan tarvinnu kovaa humalatilaa uskaltaakseni pitää hauskaa..

[QUOTE="a.p";22691415]Olen tätä miettiny itsekin. Mä en juo paljoa alkoholia mutta mies kavereineen on yhdessä ollessaan ihan räkäkännissä.. luulisin ainakin.. ehkä hän jollain kierolla tavalla häpeää mua :( Mä en vaan oo koskaan tarvinnu kovaa humalatilaa uskaltaakseni pitää hauskaa..[/QUOTE]

tai sitten sun mies ajattelee, että sä et viihtyisi siellä kun muut juo ja sinä et.

No mä vähän luulen, että se on sun mies joka ei kutsu sua. Hän saattaa saada ihan samanlaisen suullisen kutsun kuin kaikki muutkin (= tervetuloa tupareihin perjantaina klo 18). Muut tulkitsevat sen niin, että tottakai heidän pitkäaikainen tyttöystävänsä on tervetullut ja sinun miehesi taas tulkitsee, että hän menee yksin kun on aina mennyt. Sinuna ihan suoraan kertoisin, että sinua häiritsee, ettei mies pikku hiljaa ala ottamaan sinua omaan elämäänsä mukaan kun kerran tässä yhteistä elämää eletään...

tai sitten sun mies ajattelee, että sä et viihtyisi siellä kun muut juo ja sinä et.

Sekin voi olla.. mut typerää olla edes kysymättä. Nyt mies on syksyn aikana saanu pari viestiä jotka hän luki suoraan minulle ja minua ei siinä kutsuttu. Ne oli sellaisia pippaloita joihin yleensä mennään puolison kanssa. Ei niihin mennyt mieskään kun oli töissä mut ihmettelen suuresti miksi minua ei ikinä pyydetä mihinkään.

ja sit se just, että ihmiset kangistuu kaavoihin. kun asiat on vaan aina ollut ja mennyt niin, että sinä et ole ollut mukana niin sillai kuvitellaan että se homma onkin kaikille ok. että ehkä et halua tai kiinnosta tai muuta.
kannattaa tosiaan ottaa puheeksi miehen kanssa että menisit mielelläsi mukaan ensi kerralla kun muidenkin vaimokkeet on.

Sinä et tiedä miehesi kavereita mutta miehesi kaverit tuntee toisensa keskenään? Eikö se ole sitten ihan selvä asia että sinä et mene sinne sotkemaan välejä ainakin tuntuisi niin, tunteeko miehesi sinun kaverit?

Meillä ainakin kutsut on tyyliin: "Tervetuloa synttäreille/tupareihin/mökille klo 17 alkaen..." Kutsu koskee molempia, vaikka tulee vain toisen puhelimeen. Jos kutsu koskee vain toista siitä on erikseen mainittu: "Poikienilta alkaa klo 18" tai "Mennäänkö tyttöjen kesken syömään 12.12.?"

On aika outoa.. : / Jos et edes kunnolla tunne miehen kavereita tai he sinua, niin pitäkää jossain vaiheessa yhdessä jotkin juhlat teillä kotona. Tutustumista tapahtuu molemmin puolin ja kavereitten vaimot/tyttöystävät tietenkin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;22691504:
Ei ole tainnut miehesi kertoa miten vakavaa teidän suhde on... Tai sitten sinä luulet suhdettanne vakavammaksi kuin se miehen mielestä on...

Naimisissa ollaan että uskoisin suhteen olevan vakava. Meidän häät oli ainoa tilaisuus missä osa miehen kavereista on minut nähnyt. Vaikea kuvitella jotenki että olisin siellä antanu itsestäni niin huonon kuvan että kukaan ei halua mua porukoihinsa.

Tiedän tunteen. Me ei tosin naimisissa olla, seurustelua vasta vähän reilu vuosi takana, mutta silti jo vakiintunut parisuhde. Mun kaverit on alusta asti olleet hyvin kiinnostuneita tutustumaan miesystävääni ja alussa erikseen mulle sanoivat, että miesystäväni on myös tervetullut mukaan. Ja nykyisin kun jotain juhlia on, automaattisesti kutsu koskee molempia, poislukien tietysti tyttöjen illat.

Mutta jos miehellä on juhlia, mua ei koskaan pyydetä tai kutsuta niihin (poikien iltoihin en tietenkään edes halua mukaan). Olen kyllä nähnyt ja tutustunutkin miehen kavereihin ja hyvin ollaan tultu juttuun. Nytkin mies on kaveriporukkansa pikkujouluissa, jossa on sekä miehiä että naisia. Tää kaveriporukka on hyvin tiivis ja miehen läheisimmät miespuoliset kaverit ovat vielä melkeimpä kaikki sinkkuja, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. Ehkä he eivät sitten halua kaverinsa naista sinne mukaan, eikä mies itsekkään halua minua mukaan tai edes ajattele miten tärkeä mukaan pyytäminen mulle olisi. Tää asia on välillä aiheuttanut aikamoista pahaa oloa mulle: olen jutellut asiasta miehen kanssa ja kysynyt, miksei niihin illanistujaisiin saa tyttöystävät tulla, mutta mies ei ole osannut kunnollista vastausta antaa. Tulee just sellainen olo, että ehkä mies ei sitten tunne tätä suhdetta niin tärkeäksi (tai sitten taas paisuttelen tätä asiaa isommaksi kuin se onkaan). En usko, että hän mitenkään häpeilisi mua tai yrittäisi piilotella suhdettamme, kun avoimesti kuitenkin yhdessä ollaan. Täytyy varmaan taas vähän jututtaa miestä kunhan pikkujouluistaan selviää :)

Yhteistyössä