Onko tämä nyt keskenmeno vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turha toivo(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turha toivo(ko?)

Vieras
Alkuviikosta alkoi parin päivän tiputteluvuoto joka runsastui keskiviikkona. Runsasta vuotoa(ei niin runsas kuin kuukautiset mutta runsasta silti) kesti päivän, jonka jälkeen jatkui pari päivää taas tiputteluna. Nyt eilen ja tänään tullut vain vähän (tänäänkin pari tippaa siteeseen asti) vaalean ruskeaa vuotoa. Vatsakivut jatkuvat samanlaisina kuin ovat olleet koko raskauden. Rv 7 olisi nyt menossa jos ei ole mennyt kesken.
Olin jo ihan varma että on km, mutta nyt alkaa epäilyttää kun tuo vuoto oli niin vähäistä.

Ei tosiaan ole välttämättä keskenmeno mutta jos arveluttaa niin soita huomenna neuvolaan tms. ja kerro oireesi..

Näitä juttuja on alkanut olemaan täällä joka päivä eikä siinä mitään mutta itse ainakin saisin mielenrauhan enemmän sillä että soittaisin neuvolaan tms. kuin että ihmiset täällä vastailisivat samaa.. =)

mulla tuli yllättäen viikolla 10 aivan järjetön vuoto + isoja hyytymäklönttejä, mutta ei minkäänlaisia kipuja. Kävi ilmi että oli etinen istukka ja lisäksi kohdunsuulla limakalvo oli todella herkkä vuotamaan. Kaikki meni kuitenkin ihan hyvin (olin seuraavat 10 viikkoa saikulla) ja poika on nyt 3,5-vuotias. Mullakin luultiin ensin että on keskenmeno, mutta ultrassa kaikki oli sikiöllä kunnossa. Toivotaan parasta!

Yhteistyössä