Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Miehen näkökulma asiaan: Monenko lapsen kaverisynttäreitä olet järjestänyt ja kuinka paljon niissä on ollut ohjelmaa ja vieraita? Oletko voinut 100% keskittyä myös lapsilaumaan sekä keskustelemaan aikuisten kanssa rauhassa? Oletko myös tarjoilut aikuisille sitä samaa tarjottavaa kuin lapsille? Jos niin minkalaisia tarjottavia sulla on ollut?
Niin kuin aikaisemmin sanoin, olen kolmen lapsen yh ja en ole ainuitakaan kaverisynnttäreitä järjestänyt koska minun mielestä lapset kuuluu aikuisten kanssa sanaa porukkaan ja yhdessä juhlimaan sankaria. Tarjottavat ovat tietysti samat niin lapsille kuin aikuisillekkin. Miksi pitäisi olle jotenkin erilaiset niin kuin vihjaisit? Ohjelmaa? Miksi tarvitsisi olle ohjelmaa tai ainakaan mitöön erityistä? Meillä lapset voi iästä riippuen piirtää, värittää, puhaltaa ilmapalloja, puhaltaa serpentiiniä, olla ulkona, olla sisällä, leikkiä leluilla tai ihan mitä he haluavat tehdä. monesti ohjelmaa on jo siinä kun tulee niitä vieraita ( kaikki ei kuitenkaan samaan aikaan tule ) ja avataan lahjoja, kahvitellaan, juodaan mehua ja syödään kakkua. meillä myös on tapana laulaa sankarille. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa seurustella aikuisten kanssa vaikka lapset on samoissa tiloissa.
Niin vielä niitä tarjottavia. Ihan perus täytekakku, pullaa,2-3 lajia pipareita, kuivaakakkua, pasteijoita tai voileipäkakkua, karkkia, poppareita, sipsejä, kahvia, teetä, limua, mehua ym
Oliko jotain muuta mitä tahdot tietää onnistuneista syntymäpäivistä missälapset ja aikuiset voi juhlia yhdessä