onko tämä plussa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möksykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla plussa näytti juuri tuolta sinä päivänä vai oliko edellisenä,kun menkat ois pitäny alkaa...siitä se sitten vahvistui seuraavina päivinä!Nyt rv 32+1 =) Onneaaaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Emppu*:
Minulla plussa näytti juuri tuolta sinä päivänä vai oliko edellisenä,kun menkat ois pitäny alkaa...siitä se sitten vahvistui seuraavina päivinä!Nyt rv 32+1 =) Onneaaaa!

Tuo vahvempi lienee se tarkkariviiva? Aika haalea on, testaisin itse muutaman päivän päästä uudestaan jos menkat eivät ole alkaneet sitä ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa ah:
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu*:

Tuo vahvempi lienee se tarkkariviiva? Aika haalea on, testaisin itse muutaman päivän päästä uudestaan jos menkat eivät ole alkaneet sitä ennen.

Onko Jaa ah saanut montakin väärää, selkeästi positiivista testitulosta? Kuvan testi on positiivinen, sillä ei ole väliä, onko viiva haalea vai vahva. Erikseen ovat ne testitulokset, jossa tikkua tiirataan valoa vasten, kun mietitään, onko siinä toista viivaa vai ei, saati onko viivassa väriä.

Onnittelut möksykälle!

Yhteistyössä