Onko tämä sänky liian tyttömäinen tai lapsellinen 10-vuotiaalle pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mun mielestä ei ole yhtään tyttömäinen, ihan yhtä hyvin sopii pojan huoneeseen. Mä en kestä kun kaikki pitää lajitella laatikoihin tytölle ja pojalle...

Kaikenlisäksi TOSI hyvä sänky, meillä on kolmevuotiaalla ollut tollanen jo kohta kaksi vuotta ja yhtään ei nitise tai natise, tosi tukeva ja hyvä :)

Herrajumala! Meidän pojalla on tuollainen, olenko kasvattamassa hänestä homoseksuaalia? :O

Nojoo, hyvä sänkyhän se on ja vaikka se muotoilultaan on kenties hiukan feminiinisempi kuin paloautosänky tms niin mielestäni sopii yhtälailla myös pojan huoneeseen. Eiköhän tekstiileillä voi luoda sitten haluttu tunnelma.

[QUOTE="vieras";24608816]10-vuotiaalle pojalle se paloautosänky on vähintään yhtä nolo jollei nolompi.[/QUOTE]

Kyllä mä nolompana sellaista pitäisin.

Henkilökohtainen mielipide on, että ne ovat hirvittäviä härveleitä ja täysin turhaa kertakäyttökrääsää.

Jos äidin pitää asiaa täällä kysyä, niin ehkäpä ajatus siitä, että sänky voisi olla turhan lapsellinen/tyttömäinen on pälkähtänyt hänenkin päähänsä...?? Eikö 10-vuotias poika jo saisi osallistua itse oman sänkynsä valitsemiseen?? Vanhempien asettamien rajojen sisällä, tietenkin...

[QUOTE="zenn";24608849]Kyllä mä nolompana sellaista pitäisin.

Henkilökohtainen mielipide on, että ne ovat hirvittäviä härveleitä ja täysin turhaa kertakäyttökrääsää.[/QUOTE]

Komps ja lyhyt käyttöikä, Meillä 2v olisi varmaan riemuissaan sellaisesta, mutta 7v ei taatusti haluaisi enää paloautosänkyä :D

Yhteistyössä