Onko tämä väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos päädyt viettämään ko. hotelliviikonloppua, niin ilmoita jollakin uskotulle kaverille tarkka sijaintisi, jotta tietävät mistä alkaa kyselemään, jos jotain ikävää sattuu sinulle. Olen sen verran skeptinen tuollaisten tarjousten kanssa. Tai ota joku kaveri mukaasi.

Tuskin tämä mies ilmaiseksi tarjoaa sinulle kaiken tämän, varmasti hän samalla odottaa saavansa myös jotain sinulta. Ei kannata olla niin hyväuskoinen ja luulla, että mies ihan hyvää hyvyttään haluaa olla vain "ystävä" ja tarjoaa kaiken tämän...

ukolla on kyllä tiedossa milloin ja millä matkustat milloin ja missä huoneessa asut,on voinut lippuja ja huoneita varatessaan kysyä näitä ja näkyyhän ne niissä lipuissakin.Kiva yllätys kun ukkeli tulee ovelle kolkuttelemaan yöllä tai lähtee sun perääsi kun poistut hotellihuoneesta..

Alkuperäinen kirjoittaja ootko noin sinisilmäinen;28648856:
kyllä hän vaatii vastapalvelua,ei se sulle ilmaista olisi.

Siinähän sitten vaatii. Ei tietääkseni voida ketään velvoittaa tekemään yhtään mitään tällaisissa tapauksissa. Ei meillä mitään sopimusta mistään ole. Minä en ole nainen joka antaa jostain muusta syystä kuin puhtaasta halusta - olen sen verran elämää kokenut ja nähnyt, että se on fakta. Ja jos väkisin päälle käy on kyseessä raiskaus.
Eikä minulla omatunto kolkuta jos hän jää ruikuttamaan huoneen oven taakse. Teininä pariin otteeseen deittailin huomattavasti vanhempia miehiä, sain heiltä yhtä sun toista eikä tehnyt ollenkaan pahaa jättää miestä suu auki kyyläämään kun poistuin paikalta antamatta heille mitään.

Oleko mahdollisesti itse masentunut?

Arjen pyöritys yksin ei ole koskaan helppoa, mutta jotenkin vaikutat todella väsyneeltä. Itse olen sairastanut synnytyksen jälkeisen masennuksen ja silloin kaikki tuntui todella raskaalta. Pienikin homma tuntui kaatavan arjen. Nyt jälkeenpäin se vasta kunnolla huomaa.

[QUOTE="vieras";28648857]Pohdintaa tässä nimenomaan ajankin takaa. Koska en edes oikein itse tiedä missä mennään enää tarvitsen muiden havaintoja ja reaktioita. Niistä KIITOS!

Päivällisiä olen yrittänyt kotona järjestää. Mutta kovin työlästä se on kun on muutenkin kaikki pyöritettävänä. Siinä ei oikein enää tahdo löytyä juhla/seurustelu fiilistä kun painaa koko päivän aamusta myöhään iltaan töitä. Siis vaikka olen hoitovapaalla teen kaikki päivät töitä. En keksi muutakaan nimitystä sille mitä tämä arjen pyörittäminen on.[/QUOTE]

Juu työlästä on... Mut. Jos sä haluut..?saat siitä iloa ja voimia..? Sitä se mulle on ja jaksan, vaikka onkin työlästä.

Sellaista se pikkulapsiaika on!! Ja arjen pyörittäminen. Ei se ole sun tai sun miehen syytä. Se koettelee jaksamista.

Vain sä tiedät, kannattaako nykyistä liittoa jatkaa. Sen vain osaan sanoa, että tuo seikkailu ei anna sulle voimia nykyiseen! Siitä voit olla satavarma. Jos se on ihanaa, se vie sun lopullisesti jaksamisen rajoille.

varaat hotellihuoneen viikolopuksi itsellesi ja miehellesi ja järkkäät lapset hoitoon siksi aikaa.Syötte,käytte leffassa,nukutte pitkään jne.Et tarvitse siihen uutta miestä.

Et voi olla tosissas, että sulle on noin tärkeää, että joku äijä maksaa sulle jonkun hotellihuoneen sun muuta...kuulostaa aika...huoraamiselta...vaikkei antaiskaan seksuaalista vastapalvelusta. Siis ihan ilmaisen otellihuoneen takia lähdet tollaseen??

[QUOTE="susanna";28648885]varaat hotellihuoneen viikolopuksi itsellesi ja miehellesi ja järkkäät lapset hoitoon siksi aikaa.Syötte,käytte leffassa,nukutte pitkään jne.Et tarvitse siihen uutta miestä.[/QUOTE]

Tässä on hyvä idea! oikeasti tehkää näin. Puhukaa. Jollei homma ala toimia, niin keskustelette eroamisen vaihtoehdosta.

Mut tollanen nettirakastaja...mieti nyt itsekin miten noloa...

[QUOTE="vieras";28648873]Siinähän sitten vaatii. Ei tietääkseni voida ketään velvoittaa tekemään yhtään mitään tällaisissa tapauksissa. Ei meillä mitään sopimusta mistään ole. Minä en ole nainen joka antaa jostain muusta syystä kuin puhtaasta halusta - olen sen verran elämää kokenut ja nähnyt, että se on fakta. Ja jos väkisin päälle käy on kyseessä raiskaus.
Eikä minulla omatunto kolkuta jos hän jää ruikuttamaan huoneen oven taakse. Teininä pariin otteeseen deittailin huomattavasti vanhempia miehiä, sain heiltä yhtä sun toista eikä tehnyt ollenkaan pahaa jättää miestä suu auki kyyläämään kun poistuin paikalta antamatta heille mitään.[/QUOTE]

miten selität miehellesi jos tulet hakattuna ja väkisin nussittuna takaisin?Onko yh:na sitten helpompaa?Järjestä itsellesi ihan oma loma vaikka kaverin kanssa!

Ap on sitoutunut liian nuorena. Parisuhteen idea on olla yhdessä myös huonoina aikoina - on lapsellista ajatella, että nainen voisi päättää olla kotona ja mies toisi rahaa, jos mies ei itse ole suostunut tähän eikä sellaista halua. Ap käy miehesi kanssa vakava keskustelu, mitä te molemmat elämältä haluatte. Koska nyt olette matkalla kohti eroa kipeimmällä mahdollisella tavalla, joka tekee välinne niin huonoiksi, että lapsenne kärsii siitä.

Ap, älä loukkaannu tästä - tiedän mistä puhun...

ukolla on kyllä tiedossa milloin ja millä matkustat milloin ja missä huoneessa asut,on voinut lippuja ja huoneita varatessaan kysyä näitä ja näkyyhän ne niissä lipuissakin.Kiva yllätys kun ukkeli tulee ovelle kolkuttelemaan yöllä tai lähtee sun perääsi kun poistut hotellihuoneesta..

Kyseessä on kaksi avointa matkalippua, jotka voin käyttää tiettyjen päivien aikana, mutta ei ole määritelty tarkkaa määränpäätä (eli esim. Oulu-Helsinki, mutta voihan olla, että nousen kyytiin vasta puolesta välistä matkaa) tai kellonaikaa. Lisäksi tunnen hotellivaraussysteemit sen verran hyvin, että voin täysin huoletta sanoa, ettei huonenumeroa saa tietoonsa ennakkoon. Huone määritellään aikaisintaan iltaa ennen saapumista, mutta saattaa hyvinkin tulla muutoksia jopa siinä kun seisot tiskillä kirjautumassa sisään - itselläni useaan otteeseen saanut esim. paremman huoneluokan. Lisäksi respa ei saa kertoa kenellekkään keitä hotellissa edes yöpyy. Mikäli respa antaisi tietoja vieraista tai huonenumeroista olisi tiedossa aika varmasti potkut - niin vakavasta rikkomuksesta on kyse.

En ole omasta turvallisuudestani huolissani. En ymmärrä miksi aina oletetaan, että nainen on jotenkin heikko, sinisilmäinen eikä osaa pitää huolta itsestään. Mitäs jos vaikka olen 1,90 pitkä ja taistelulajien aktiivinen harrastaja...

Yksinkertaisesti, mikään mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, ei yleensä ole.
Jokin kirjoituksessa pistää epäilemään että siellä kirjoittelee joku joka pitää hasteista ja jatkaa seuraavaan kun on voittanut.

Tahdon kiittää kaikkia, jotka ovat jaksaneet lukea ja kommentoida. En ole yrittänyt tahallani provosoida vaan todella saada tietää miltä tämä ulkopuolisesta kuullostaa. Olen niin väsynyt tilanteeseeni, että on oikeasti vaikea itse hahmottaa tilannetta. Päivät ikäänkuin vain rullaavat itsestään ja asiat ovat jääneet toistamaan itseään.

Aion välittömästi ilmoittaa tälle "nettiukolle", että en aio häntä lähteä tapaamaan. Poistan hänen kaikki yhteystiedot ja jätän sen sikseen. Ilmeisesti kyse ei ole vain ystävyydestä..kai olen sen itsekin jollain tasolla tiedostanut?

Huomenna puhun asiat halki oman mieheni kanssa. Koska en halua häneltä mitään salata aion kertoa avoimesti kuinka lähellä kävi tämä kyseinen viikonloppu toisen miehen kanssa. Ehkä hänkin saa siitä potkua ja voimaa ottaa jotain kantaa asioihimme. Ja jos sittenkään mikään ei auta kannattaa varmasti harkita sitä eroa.

Kiitos kaikille ja hyvää kesän jatkoa!

Hienoa jos et lähde tuolle netti miehen tielle. Onnea ja voimia itsellesi sekä perheellesi että saatte asiat puhuttua ja se rakkauden kipinäkin syttyisi jälleen. Hyvää kesää!

Yksinkertaisesti, mikään mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, ei yleensä ole.Jokin kirjoituksessa pistää epäilemään että siellä kirjoittelee joku joka pitää hasteista ja jatkaa seuraavaan kun on voittanut.

Tästä voi olla samaa mieltä.

Lisäksi aapee, kannattaisi tosiaan panostaa ensin asioiden selvittämiseen "vanhan" miehen kanssa, kun teillä kuitenkin kaikenlaista hyvää on ollut elämässä :)

Yhteistyössä