Onko tämän palstan äideillä jotain vakavia itsetunto-ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettänyt alatiesynnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettänyt alatiesynnyttäjä

Vieras
Taas täällä vouhkataan alatiesynnytyksestä ja rintaruokinnasta. Ja kerrotaan "totuuksia", joiden mukaan sektiolla syntynyt vauva on sairaampi. Samoin kuin korvikkeella ruokittu.

Koska te ihmiset opitte tajuamaan, etää lasten kokonaisvaltaisella hyvinvoinnilla on merkitystä? Mutta sillä ole juurikaan merkitystä, mistä ruumiinaukosta kersan maailmaan puskee ja mitä tämä syö, kun katsoo kokonaisuutta! Synnytystapa ja ruokintatapa ovat ehkä luonnollisesti toteutettuna lapselle parempia, mutta niiden merkitys on lopulta pisara meressä kokonaisuudessa.

Miksi naisilla on niin huono itsetunto, että ylpeilevät ihan tosissaan ja oikeasti sillä, että ovat puskeneet 3-5 kg köntin persuksistaan pihalle? Haloo!!!!! Hankkikaa elämäänne todellista sisältöä ja oikeita ylpeysdenaiheita!

Samalla palstalla äidit kertovat tupakoivansa, ryyppäävänsä ja antavansa lapsille likaisia pesemättömiä leluja. Ja tämä on ihan ok. Toki, koska köyhät kouluttamattomat juntit eivät tietenkään ymmärrä, että tuollaisilla asioilla on vähän enemmän väliä kuin synnytystavalla. Meitsi jättää nyt tämän palstan. Oikeasti sain vaan tänä aamuna porukan älyllisestä tasosta tarpeekseni. Terve ja hyvää loppuelämää!

höh,jottain hyötyä siitä etten kerkee koneella olla...
Ei pidä aina hirveen vakavasti ottaa kaikkee.
Miun 10 vee on korvikepoika,terve kuin pukki ja pitkä jätkä 155cm ikäsekseen.
Mie oon se köyhä juntti joka ei pysty imettää tätäkään kuopusta kroonisen sairauden takia,mut hyvin on virkee ja pirtee poika hänkin.Niin ja ihan alakautta molemmat synnytin.

Eiköhän täällä palstaile aktiivisimmin henkilöt, joilla vaikeuksia todellisessa elämässä solmia ihmissuhteita.. Taustalla usein huono itsetunto. Itse muutin juuri vieraalle paikkakunnalle ja muutaman viikon olen palstaa lueskellut ja vanhalle kotipaikkakunnalle jääneiden ystävien kanssa kauhistellut juttujen tasoa täällä.. No, vauhdilla uusia mammaystäviä etsimään ja työelämään palailemaan, kasvotusten on keskustelu ihan jotain muuta kuin nettipalstoilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja myöskin imettänyt alatiesynnyttäjä x2:
Eiköhän täällä palstaile aktiivisimmin henkilöt, joilla vaikeuksia todellisessa elämässä solmia ihmissuhteita.. Taustalla usein huono itsetunto. Itse muutin juuri vieraalle paikkakunnalle ja muutaman viikon olen palstaa lueskellut ja vanhalle kotipaikkakunnalle jääneiden ystävien kanssa kauhistellut juttujen tasoa täällä.. No, vauhdilla uusia mammaystäviä etsimään ja työelämään palailemaan, kasvotusten on keskustelu ihan jotain muuta kuin nettipalstoilla :)

Niin tai sitten vaan syystä tai toisesta kotona (äitiysloma, sairasloma) eikä mitään muuta tekemistä enää kotona kun kaikki on tehty! Joten ei tartte olla todellisesta elämästä vieraantunut ihminen palstaillakseen. Aikamoinen yleistäjä olet sinäkin!

Välimatkatkin katsos voi olla asuinpaikasta riippuen semmoiset, ettei ihan kasvotusten äkkiä aletakaan keskustella.

Muoks! Ja mulla on muuten ihan saatanan hyvä itsetunto, vaikka olenkin imettänyt sektioäiti. =)

Mua ei jaksa ihan hirveesti kiinnostaa syökö kaverin vauva tissistä vai pullosta,pilttiä vai semperiä,tuttelia vai nannia,käyttääkö liberoa vai pampersseja,lassieta vai reimatecia...mitä helkkarin väliä sillä on,jos lapsi on terve ja voi hyvin?? Ihanko tosiaan jotkut täällä miettii,että jos naapurin Irma kertoo että Viljamilla on korvatulehdus,niin "jaaa..sen on täytynyt syntyä sektiolla ja syödä pullosta". haloo..

itse otan aika huumorilla tän palstan. suurin osa ottaa nää niin vakavasti. minusta on hauska lukea mitä porukka jattelee. välillä menee yli hilseen mut annan olla. en ainakaan lähde vänkäämään jutuista. jokaisella on omat ajatuksensa.

Joo mulla on tosi huono itsetunto kun hengailen täällä, just nyt itkeskelen itsekseni kun oon niin läski, painan jo 62,7kg vaikka raskaus on vasta viikolla 14 ja olen 168cm pitkä, miettikää mikä läski! Mä tykkään käyttää pitkävartisia kumppareita ja minihameita ja oon muutenkin vähän juntti :D

Eikun oikeesti, tää palsta on parasta viihdettä, tosin hevostalli.net on kyllä kans aika rok :xmas:

Yhteistyössä