Hae Anna.fi-sivustolta

Onko tarvetta.

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä Onnistuva mies., 30.11.2014.

1. Onnistuva mies. Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Kuinka monta hametta kaapissa tarpeen?
    Tulisitteko vähemmällä toimeen?

2. Turhia on Vierailija

Olen huomannut, että en tarvitse yhtään hametta koska käytän aina housuja. Yhden ison kassillisen olen vienyt vaatteita keräykseen ja vielä niitä riittäisi vietäväksi.

3. monirotuinen Vierailija

Jos käyttää hametta on sääret oltava trimmattu tai sitten sukkikset moitteettomat, samoin kenhät on oltava erittäin siistit. Hosuissa ei väliä. Niissä menee huonommatkin pläägät.

4. Moonlade Vierailija

hameita on muutama, mekkoja parikymmentä.
    Viimeksi mekko on ollut päällä viime jouluna. En edes kesällä käyttänyt mekkoja.
    Varmaan tulevana aattona laitan päälle sen saman mekon kuin viime :oops: vuonna.

Olen niin housuihminen kuin olla ja voi. On kotoisampi olo housuissa, eikä tarvitse miettiä istumisasentoja eikä sitä miten kävelee tai kumartelee.

5. rouvaxx Vierailija

Nuorempana oli yks hame kerrallaan, en ole koskaan oikein hameväkeä ollut, koska on pattipolvet. Nyt kun toi koipi on epäsymmetrinen leikkausten takia ollu jo n.20 v niin käytän vaan pitkiä hameita joskus viihteelle lähtiessä. Yleensä käytän pitkiä housuja, farkkuja ja suoria housuja. Kesällä on karseeta nähdä, kun suonikohjuiset naiset käyttää hametta tai sortseja. Yleensä ne suonikohjut on vielä polvien takana, niin ne ei välttämättä edes huomaa, että siellä on kohjuja. Nuorilla naisillakin on kohjuja. Karsein näky oli eräällä pyöräilevällä keski-ikäisellä, oli aivan mahdottoman muhkuraiset suonikohjut. Kas, kun ei laikkaukseen mene.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri