Onko tässä suunnitelmassa mitään järkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lex

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
6 572
2
36
Tuli mieleen tuosta toisesta aloituksesta, jossa moitittiin isojen poikiensa kanssa uimahallien naistenosastolla käyviä äitejä.

Meillä tilanne on se, että poikani (täyttää 7) käy vielä edelleen minun kanssani naistenpuolella. Pikkuhiljaa olisi aika harjoitella miesten puolelle, mutta meillä ei ole lähipiirissä ketään miestä joka voisi pojan ensimmäisillä kerroilla tuonne saattaa. Käymme siis kahden poikani kanssa uimassa ainoastaan kolmisin.
Poikani on sen verran arka, etten haluaisin hänen joutuvat heti kättelyssä menemään yksin.

Tuli mieleeni yksi mies, ystäväni, eronnut jolla on itselläänkin lapsia. Hänpä sitten lupasikin lähteä saatille jos mennään muutaman kerran yhdessä.
Tällä miehellä on itsellään kaksi tytärtä, jotka tulisivat mukaan, eli siis minun kanssani naisten puolelle.

Ajattelin, että olisi kuitenkin tärkeää että kertoisin itse tytöille myös, että en seurustele enkä tule seurustelemaan heidän isänsä kanssa, vaan olemme ystäviä.
Mutta mitä ihmettä näiden tyttöjän äitikin tästä ajattelee? Tykkäsitkö itse, jos tyttäresi olisivat jonkun tuntemattoman naisen kanssa uimahallissa, vaikkei tämä ole edes isän tyttöystävä?

Lisäksi tämä mies vielä kertoi olevansa minuun ihastunut, ja vaikka keskustelimmekin aiheen läpi niin ettei kummallakaan pitäisi olla tämän kanssa ongelmaa niin kyllä kieltämättä vähän epäilyttää...

Tuleekohan tästä nyt yhtään mitään? : /

Ihmisillä on yleensä ystäviä ja tuttavia, vastakkaista sukupuoltakin olevia, joiden kanssa ollaan tekemisissä. En mä oikein näe mitään syytä tytöille sanoa että et seurustele heidän isänsä kanssa...se saattaa päinvastoin aiheuttaa sen että tytöt tai heidän äitinsä kuvittelevat sun seurustelevan :D

Mun mielestä tuo kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta. Avunantoa puolin ja toisin.

• Tykkää
Reactions: chef
Minkä ikäiset tytöt? Ei kai sitä nyt kannata mennä suoraan sanomaan, tuskin osaavat tytöt tälläistä ajatellakaan, muutaman uintikerran jälkeen. Tuskin ne nyt olettavat sinun automaattisesti olevan heidän uusi äitipuolensa :D Ja mielestäni aikuisten suhteet eivät kuulu lapsille niin että niitä tarvitsi sen kummemmin alkaa selittelemään. Riippuu kyllä paljonkin tyttöjen iästä.

No älä nyt sellaisia mene kertoilemaan. Tytöt sitten sanovat äidilleen, että käytiin yhden naisen kanssa uimassa, mutta se sanoi, ettei ole isin tyttöystävä. Lievästi erikoista.

OK =)

En vain yhtään parempaakaan tyyppiä tuohon pojan uimahalliopetukseen usko löytäväni. Huoli pois ja uimaan, vaikka tuon ystävän ihastuminen nyt vähän vaivaakin...

Lupasi kuitenkin olla kuvittelematta mitään =)

En mä kyllä ainakaan alkais selittelemään mitään "ei me seurustella" -juttuja. Sehän vasta epäilykset herättäisikin. Jos pakko on jotain selitellä, niin ennemmin totuus eli että poika pääsee menemään miesten puolelle, kun et halua yksin päästää ensi kertaa.

Jos jotenkin on pakko selitellä tilannetta niin voisihan sitä heittää tytöille vaikka siellä pukuhuoneessa että "ihanaa että toi teidän iskä on mun kaveri, pääsee mun poikakin uimaan kun ei häntä enää viitti tänne naistenpuolelle tuoda. Ja musta on tosi kiva saada teidät mun seuraks ettei tartte yksin hiipparoida täällä".

• Tykkää
Reactions: Coffee Break
En mä niille lapsille lähtisi erikseen mitään selittelemään, jos eivät sitä nimenomaan kysy.
Sitten jos kysyisivät, niin kertoisin, että en ole isänne tyttöystävä, vaan ihan vain kaveri.

Muuten suunnitelma kuulostaa hienolta. Kummankaan lasten ei tarvitse mennä sinne pukuhuoneeseen yksin harjoittelemaan, eikä silti kukaan teihin törmännyt palstalainen tule tänne kauhistelemaan isoja lapsia vastakkaisen sukupuolen suihkutiloissa ;)