Onko tässä toivoa vai tuhlaanko aikaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Taustaa:
Tapasin tinderissä yhden naisen jonka kanssa sovittiin treffit. Ekoista treffeistä on pian 2 viikkoa ja juttelemme whatsapin kautta lähes päivittän, tulemme tosi hyvin juttuun ja juttelimme koko treffipäivänä kauppakeskuksessa niin kauan kunnes vartijat häätivät meidät pois. Nainen asuu viereisessä kaupungissa ja on eronnut pari kk sitten miesystävästään.
Ongelma:
Nainen sanoi että ei ihastu kovin helposti, mutta pitää minua rentona ja hyvänä tyyppinä jolla on hyvä sydän ja huumorintaju. Hän näkee minut TÄLLÄ HETKELLÄ kaverina. Hän tietää että olen ihastunut häneen, mutta sovimme että jatkamme ystävinä. Laitoin tuon tällä hetkellä isoilla kirjaimilla koska mietin että voiko tuossa sanomassa olla vielä toivoa? Meidän on tarkoitus tavata uudestaan, sillä hän omin sanojensa mukaan halusi sitä ja minä myös. En tiedä mitä pitäisi ajatella, tiedän riskin että minusta voi tulla laastari, mutta voisiko syy olla siinä että hän ei sikis tunnusta tunteitaan että minusta ei tule korvike? Vai onko se vaan niin että hän ei tosiaan halua minusta muuta kun kaveria?

Taustaa:
Tapasin tinderissä yhden naisen jonka kanssa sovittiin treffit. Ekoista treffeistä on pian 2 viikkoa ja juttelemme whatsapin kautta lähes päivittän, tulemme tosi hyvin juttuun ja juttelimme koko treffipäivänä kauppakeskuksessa niin kauan kunnes vartijat häätivät meidät pois. Nainen asuu viereisessä kaupungissa ja on eronnut pari kk sitten miesystävästään.
Ongelma:
Nainen sanoi että ei ihastu kovin helposti, mutta pitää minua rentona ja hyvänä tyyppinä jolla on hyvä sydän ja huumorintaju. Hän näkee minut TÄLLÄ HETKELLÄ kaverina. Hän tietää että olen ihastunut häneen, mutta sovimme että jatkamme ystävinä. Laitoin tuon tällä hetkellä isoilla kirjaimilla koska mietin että voiko tuossa sanomassa olla vielä toivoa? Meidän on tarkoitus tavata uudestaan, sillä hän omin sanojensa mukaan halusi sitä ja minä myös. En tiedä mitä pitäisi ajatella, tiedän riskin että minusta voi tulla laastari, mutta voisiko syy olla siinä että hän ei sikis tunnusta tunteitaan että minusta ei tule korvike? Vai onko se vaan niin että hän ei tosiaan halua minusta muuta kun kaveria?
Ei ole toivoa nyt eikä tulevaisuudessa. Tuo on se klassinen tapa sanoa, että sinä et ole hänelle sopiva, mutta hän haluaa kuitenkin saada sinulta palveluita (kotitalouden pienet hommat, muutot, jne.) ilmaiseksi. Nuo rakastuneet vain-kaverit kun ovat yleensä valmiita vaikka hyppimään päällään, kunhan saavat kohteeltaan hymyn tai ystävällisen sanan, ja siksi ovat loistavia ilmaisen työn tekijöitä.

Mun mielestä se on kiinnostunut susta, ainakin jollain tasolla. Voihan olla että hänellä on kynnys kasvanut korkeammaksi monen pettymyksen jälkeen ja hän haluaa siksi edetä varovasti.

Mutta siis mun mielestä hän on kyllä kiinnostunut susta muutenkin kuin kaveri meiningillä, ehkä on vaan huolissaan siitä miten tää teidän juttu mahdollisesti etenee jne :)

Mun mielestä se on kiinnostunut susta, ainakin jollain tasolla. Voihan olla että hänellä on kynnys kasvanut korkeammaksi monen pettymyksen jälkeen ja hän haluaa siksi edetä varovasti.

Mutta siis mun mielestä hän on kyllä kiinnostunut susta muutenkin kuin kaveri meiningillä, ehkä on vaan huolissaan siitä miten tää teidän juttu mahdollisesti etenee jne :)
:laugh: älä nyt jumaliste edes viitsi

Sinulta selkeästi puuttuu elämänkokemusta, mutta no, näin sitä hankitaan. Voin miehenä kertoa sinulle että mitään toivoa mistään muusta ei ole, ja teet itsellesi palveluksen unohtamalla koko naisen NYT. Helppoa se ei ole mutta usko minua. Katkaise kaikki välit NYT, koska et taatusti halua olla se "ystävä" siinä vaiheessa kun naisen rinnalle ilmaantuu se mies jonka hän oikeasti kelpuuttaa. Sellainen kyllä tulee mutta sinä et ole se. Ilmoita määrätietoisesti että kiitos ja tämä oli tässä. Vielä parempi jos et ilmoita yhtään mitään vaan katkaiset välit ilman varoitusta. Poista hänet facebookista, puhelimen yhteystiedoista ym. äläkä ota ikinä mitään yhteyttä tai vastaa viesteihin.

Tämö ei ole provo tai trolli. Tämä on paras neuvo minkä tässä asiassa tulet saamaan. Sinä olet kaverivyöhykkeellä, sinä et kiinnosta naista miehenä. Älä nöyryytä itseäsi enempää, maailma on naisia täynnä oikeasti. Äläkä helvetissä enää ikinä kysy näissä asioissa apua tällaisilta naisvaltaisilta palstoilta.

Yhteistyössä