Onko teidän lapsillanne kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tässäkään pihassa ei oikein ole kavereita. Tässä asuu kaksi siskosta ja naapuritalossa kolme siskosta ne leikkii aina keskenään. Tyttö on paria sisarusta vuoden nuorempi muttei ne leiki tyttöni kanssa, kun isoin tyttö sanoo aina ettei voi leikkiä päiväkotilaisen kanssa. Tyttöni on esikoulussa nyt ja menossa syksyllä kouluun. Esikoulussa on parikin kaveria joita joskus tapaa vapaalla. Käy niin sääliksi tyttöä, kun en minä voi olla koko aika leikkimässä sisaruksia, kun tytöllämme ei ole.

Meidän vanhemmalla pojalla on ollut sama kaveriporukka ekaluokasta asti ja vieläkin täysi-ikäisinä sama porukka kasassa. Toisella pojalla kaverit vaihtuneet vuosien myötä. Kuopuksella on kaksi todella hyvää kaveria ja koulussa useampi.

Tässä lähellä ei asu montaakaan, mutta me kuskaillaan sitten ja kuskataankin paljon.
Se puoli siinä on että kun meille tulee kavereita esim viikonloppuna niin ovat sitten monta tuntia samoin meijän ovat kavereillaan.
Mutta sais olla vähän vähempikin

Ei oo, mutta lapsi on vielä alle vuoden... mietin vaan mistä tulisi niitä saamaan kun ei tunneta ketään samanikäisiä eikä pihapiirissäkään ole...nuorin 5v. Mulla itellänikään ei ole täällä kavereita vaan kaikki on muualla päin suomea, samaten mun sisarukset ja meidän molempien suvut. Muutama työkaveri on. Töiden takiahan me täällä siis asutaan.

On. Päiväkodissa ja kotipihassa. Tässä pihapiirissä/lähellä asuu esikoisen ja kuopuksen ikätovereita reilusti yli kymmenen. Eli lähiöelämässä on tosiaan ne hyvät puolensa :)

Yhteistyössä