Onko teidän mielestä reilua (ja normaalia) että vaimo ei saa omia kotiavaimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reilua vai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reilua vai?

Vieras
Ja ovi on takalukossa kun mies on töissä. Käydään kyllä yhdessä kaupassa ja ulkoillaan koko perhe yhdessä ym, mutta yksin en pääse mihinkään kun mies pelkää että petän tai karkaan tms. On minulla täällä kannettava tietokone, tv ja kännykkä ja käsitöitä teen, leivon ja teen kotitöitä. Puhelimeen pitää vastata välittömästi eikä saa kuulua taustalta mitään ääniä. Kerran oli tv päällä ja sain pitkään selitellä miehelle että se on tv. Olen kyllä ihan onnellinen ja tyytyväinen mutta nyt aloin vain miettiä onko normaalia ym.

Ei ole normaalia eikä reilua.
Huh, kuulostaa sairaan mustasukkaiselta, hullua touhua.
Miksi suostut elämään tuolaista elämää ?

Alkuperäinen kirjoittaja häh?;30225821:
Jos toi on oikeasti totta, niin mitä teet tulipalon sattuessa. Palat kiltisti elävältä, kun et pääse vankilastasi ulos?

Soitan hätäkeskukseen tai huudan apua. Täällä kyllä kuuluu huudot naapuriin kun tekivät lastensuojeluilmoituksenkin kun kuulivat meiltä huutoa.

Ei ole normaalia eikä reilua.
Huh, kuulostaa sairaan mustasukkaiselta, hullua touhua.
Miksi suostut elämään tuolaista elämää ?

No olen kyllä ihan onnellinen ja tyytyväinen. Eikä ole edes mahdollisuutta lähteä. Kavereitakin tapaan suht usein. Tai lähinnä miehen naispuolisia kavereita mutta siis yhteisiä kavereita ovat kun olen heihin tutustunut. Ja netissä juttelen ihmisten kanssa.

No olen kyllä ihan onnellinen ja tyytyväinen. Eikä ole edes mahdollisuutta lähteä. Kavereitakin tapaan suht usein. Tai lähinnä miehen naispuolisia kavereita mutta siis yhteisiä kavereita ovat kun olen heihin tutustunut. Ja netissä juttelen ihmisten kanssa.

Mitä ihmettä sinä valitat.

Hoidat kotia ja surffaat netissä, illalla pääset kauppaan miehen kanssa ja teillä käy vieraita.

Ihan ok elämähän tuo, omat avaimet on ihan yliarvostettu juttu.
Pienet lapsetkin pärjäävät ilman omia avaimia ja ovat ihan onnellisia ja jos et kerran ulkona käy yksin, niin mitä sinä avaimillakaan.

Sun miehes pelkää hysteerisesti että petät tai lähdet, koska itse pettää tai on pettänyt tai muuten vain omaa matalan moraalitason ja tietää, että saattaisi pettää tosi helposti.

Eipä kuulosta enää todelliselta jutulta. Meni yli.

Jos mä olisin sä, pettäisin miestä vaikka puhelinseksillä jos muuten ei onnistuisi. Siinä näkis, ettei toista voi kontrolloida. Aina jää jotain ottamatta huomioon ;-)

En todellakaan valita, olen ihan tyytyväinen näin. Aloin vain nyt pohdiskella onko tämä ihan normaalia. Mutta ihan tyytyväinen olen kun pääsen uloskin ja vietämme aikaa perheenä. Ei minulla ollut omia avaimia silloinkaan kun asuin lastenkodissa. Ei ole koskaan ollut omia avaimia.

Joo. On tosi normaalia. Suurimmalla osalla meistä se menee juuri noin. Monissa maissa naiset saavat pitää vielä huntujakin :).

burqas.jpg

En ole mikään ammattivalittaja, enhän edes valita. Kuten jo totesin, aloin vain pohdiskella tätä. Joskus tekisi mieli lähteä lenkille yksin tai jotain. Mutta saan kuitenkin päivät olla yksin ja ulkoilemme sitten koko perhe. Tuntuu kyllä tyhmältä että avaimia on 5kpl ja kaikki on miehellä. Joskus jos mies ei tulekaan töistä suoraan kotiin, pelkään että jotain on sattunut. Joskus olen soittanut anopillekin hädissäni. Joskus anoppi hakee pojan ja joskus mies vie pojan äidilleen ja menee takas töihin. Silloin olen koko päivän yksin ja pelottaa ja ahdistaa. Mutta onneksi on ihana anoppi.

av ei selkeästi pysty kuvittelemaan itselleen äitiä. Anoppi siellä vaan taas touhuaa. Eikä tyttökään ole mahdollinen. Tsik, tsik, rajoittunutta ja paljastavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mää tiiän;30225990:
av ei selkeästi pysty kuvittelemaan itselleen äitiä. Anoppi siellä vaan taas touhuaa. Eikä tyttökään ole mahdollinen. Tsik, tsik, rajoittunutta ja paljastavaa.

Mikä av? En nyt ymmärrä viestiäsi mutta kyllä minulla äiti on. Hän pitää yhteyttä silloin kun tarvitsee rahaa tai joskus humalassa kyselee kuulumisia. Ei tosin olla nähty n. 15 vuoteen. En välittäisi pitää yhteyttä kun hylkäsi minut eikä ole edes lapsenlastaan koskaan käynyt katsomassa. Enpä tosin välttämättä edes haluaisi että humalassa kävisi. Eikä hän osaa muuta kuin haukkua minua ja miestäni ja jopa poikaamme. En tiedä mistä tytöstä puhut.

Yhteistyössä