Onko teidän mielestänne/kokemuksenne mukaan H&M:n lastenvaatteiden koot pienempiä kuin muut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H&M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

H&M

Vieras
Tuntuu, että tytölle ei H&M:n vaatteissa inahdakaan se koko, mikä muuten yleensä menee. Puseroissakin saa ottaa jopa pari kokoa isomman, mutta hihat on sitten liian pitkät... Onko ne vaatteet tehty oikein hoikille ja pitkille?

Ainakin aikuisten vaatteet on isompia kuin ennen.
Taidan siirtyä lastenosastolle pysyvästi kun suurentaa noita kokoja... :/

Ja mitä lapsillekin olen ostanut,niin kyllä koot vastanneet ihan hyvin kokoja.

Riippuu valmistusmaasta. Meillä on lapsilla h&M vaatteita ja keskenään hyvin eri kokoisia, vaikka kokolapussa olisi sama numero. Pojalla esim kaks Autot-aiheista trikoopaitaa 86 cm ja toinen alkaa olla nafti ja toinen on vielä reilu. Eli kokolappu ei kerro mitään näköjään.

No, on ne mun mielestäni kans pienempiä kuin monissa muissa merkeissä vastaavat. Mutta onko se nyt ihmekään, mun mielestäni siellä aikuistenkin vaatteet on lähinnä pitkille ja hoikille.

Tyttöjen paidat on tehty minusta juuri pitkille ja hoikille. Lisäksi puuvilla kutistuu juuri paidoissa paljon. Mekot sen sijaan vastaavat muiden merkkien kokoja. Esim. joudun tilaamaan paidaksi 122, mutta tunikana 116 on riittävä.

Mun mielestä se vaihtelee tosi paljon. Esim. 86-kokoa käyttävä poika käyttää täl hetkellä yhtä 74 kokoista H&M-bodya ja muutamaa 86-kokoista.
Itelläkin vaihtelee, että onko 34 koko juuri se sopiva, vai totaalisen liian pieni. Ärsyttää kun aina menee osa vaatteista vaihtoon tuon koon takia kun sieltä tilaa.

Minusta ovat reiluja kokoja ja vyötäröt housuissa suurentuneet ( lasten ).
aikuistenkin vaatteet must suurentunut, mutta eikös telkussa ollut juttua että koot on muutettu markkinoilla, sitä vaan luulee olevansa pienempi...
Kun M onkin oikeasti L ja niin edespäin...

Yhteistyössä