onko teidän nyt ekalle menevät yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Aloin ihan asiaa miettimään kun meidän kohta 6v. täyttävä poika ei olis edes 2 min. yksin niin miten se sitten ois kun alkaa koulu :ashamed:

tuttu vaan sano että heidän kaksoset ollu yksin joitakin aikoja 5v. asti ja nyt ovat koko päivän keskenään ja menevät syksyllä kouluun. Minä olin ihan kauhuissani että en usko et meidän poika edes jää itekseen ikinä :whistle: :o

pikkuhiljaa sitten vaan totuttelemaan =) meidän ekaluokkalainen ei ollut aamupäiväkerhossa ollenkaan ja iltapäiväkerhossakin satunnaisesti =) meni koulumatkan kavereiden kanssa ja lähti ihan yksikseen täältä aamulla melkeinpä heti alusta asti pari kertaa viikossa =)
pian lapsi siihen tottuu, kun annat ymmärtää että vain isot ja järkevät lapset saavat olla yksin kotona =)

Miten voin asiaan totutella kun menee hysteeriseks jos olen suihkussa tai sitten roskia viemässä, huutaa suoraa huutoo ja juoksee roskiksille perässä :ashamed: vähän olen saanu rauhottumaan sitä esim. suihkun ajaks mutta kyllä se vielä hätääntyy hirveesti jos häviän näkyvistä. tyttö 3v. ei kyllä ole yhtään kiinnostunu missä olen, kunhan vaan pääsee tuhojaan tekemään :whistle: :D

Yhteistyössä