Onko teijän pikkulapset yrittäny "karata"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Meillä 3 vee katsoo telkkaria ,minä olen toisessa huoneessa tietokoneella. Poika näköjään osaa avata lukon ovesta. Kuulin kun ovi kävi ja poika meni pihaterassille.Menin heti perään kun kuulin et ovi kävi.Poika oli terassilla omat pikku puutarhakengät jalassaan ja päällysvaatteet päällä,kysyin minne matka niin sano et isiä hakemaan töistä. Oli söpö ilmestys kun oli vetässy pikkukengät jalkaan ja mikkihiiripaita päällä.Kysyin että onkohan tarpeeksi päällä,meinasitkos kävellä? matkaa 15 km ;) vastaa että on tarpeeksi päällä,heippa isi jo oottaa! Valitettavasti hänen kannaltaan poika joutui takasin sisälle oottamaan isiä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
No apua! Onneksi sait napattua pojan sieltä terassilta ennen kun ehti kauemmaksi. Oliskohan tuo osannut takaisin kotiin?

Lähin heti kun ovi kävi,meiltä matkaa tielle aika paljon et kerkeää karkulaisen napata.vaikka teen ruokaa,laitan pyykkiä niin korvat höröllä olen koko ajan ja välistä huudan nimeltä ja odotan vastausta ja aina tulee "mitä" "mitä" takasin.Pitää vissiin nyt ketju hommata oveen seuraavana.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
No apua! Onneksi sait napattua pojan sieltä terassilta ennen kun ehti kauemmaksi. Oliskohan tuo osannut takaisin kotiin?

Lähin heti kun ovi kävi,meiltä matkaa tielle aika paljon et kerkeää karkulaisen napata.vaikka teen ruokaa,laitan pyykkiä niin korvat höröllä olen koko ajan ja välistä huudan nimeltä ja odotan vastausta ja aina tulee "mitä" "mitä" takasin.Pitää vissiin nyt ketju hommata oveen seuraavana.

Vanhusten dementiakodeissa on sellaisia hälyttimiä mitkä hälyttää jos kulkee "merkatusta" ovesta! Kokeile sellaista!

Yhteistyössä