Onko teillä kokema ikävistä julkkiksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aira Samulin tuijotti kirkon käytävän toiselta puolelta minua kiukkuisesti koko tilaisuuden. Ja Kirsti Paakkanen taas tuijotteli hyvin epämiellyttävästi Marimekon ystävämyynnissä eräänä vuonna. Mukana ollut ystäväni seurasi tilannetta sivulta ja sanoi että oli oikein huomiota herättävää kuinka Paakkanen seurasi touhujani. Ja niiiiin paljon kuin olen siihen taloon rahaa kantanut. Jonkin aikaa olinkin Marimekon tuotteita ostamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aira Samulin tuijotti kirkon käytävän toiselta puolelta minua kiukkuisesti koko tilaisuuden. Ja Kirsti Paakkanen taas tuijotteli hyvin epämiellyttävästi Marimekon ystävämyynnissä eräänä vuonna. Mukana ollut ystäväni seurasi tilannetta sivulta ja sanoi että oli oikein huomiota herättävää kuinka Paakkanen seurasi touhujani. Ja niiiiin paljon kuin olen siihen taloon rahaa kantanut. Jonkin aikaa olinkin Marimekon tuotteita ostamatta.

Ootko siis ite julkkis, kun sua noin tuijottelivat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mitä touhusit? :)

En oo julkkis ja ihan tavallisen (siistin) näköinen. Marimekolla mielestäni katselin tuotteita ihan kuin muutkin, touhuamatta mitään ylimääräistä. Meillä kävi kaverin kanssa mielessä, että olisko niillä ollu joku minua muistuttanut myymälävaras vieraillu joskus, kun just minä niin häntä ärsytin. Mutta tuota (aina muka niin iloista) Samulinia sekään ei selitä.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Teemu Selänteen tapasin kerran lasten-osastolla ja oli kuin persiisiin ammuttu karhu. Jani Sievinen on myös kerran ollut todella pahalla tuulella kun näin.

Julkkiksetkin on ihmisiä ja heilläkin on oikeus sekä "hyviin että huonoihin päiviin".Ap;n mainitsemista hlöistä minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa ja molemmat olen tuntenut pikku tytöstä saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
Teemu Selänteen tapasin kerran lasten-osastolla ja oli kuin persiisiin ammuttu karhu. Jani Sievinen on myös kerran ollut todella pahalla tuulella kun näin.

Olen tavannut pari kertaa Selänteen ja on ollut erittäin korrekti ja mukava.Antoi nimmarinkin pojalleni, vaikka oihan vapaalla oli.

Yhteistyössä