Onko teillä koskaan sitä fiilistä ettei viestinne näy muille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnetron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnetron

Vieras
Itteä alkaa vähän v*tuttaa ja masentaa ku tuolla rekattujen puolella kirjoittelen yhteen ketjuun, ja kaikki, siis KAIKKI viestini vain ignoorataan. Enkä siis kirjoita mitenkään paljoa tai usein, enkä omasta mielestäni ( :D ) ainakaan kovinkaan hölmöjä. Vaan silloin kun minulla on asiaa, tai kysyttävää.

Ja jotenkin vain kukaan ei vastaa. Jos laitan ihan suoran kysymyksen, niin aktiivikirjoittelijoista ehkä 2 % jaksaa vastata lyhyesti. Kun taas muiden kysymyksiin vastaillaan vielä monen sivun jälkeen. Ja esim. ystävänpäivänä kun pistin viestin loppuun "hyvää ystävänpäivää kaikille =) ", niin ei mitään vastakaikua tullut, toisin kuin sitten kaikille muille jotka saman toivotuksen pisti.

Ehkä oon jotenkin vainoharhainen, tai siis vain kuvittelen että muiden viestejä kommentoidaan enemmän kuin minun omiani, mutta tuntuu jotenkin pahalta. Harmittaa et yleensäkään rekkauduin tänne ja oletin et jotenkin sais sitä ryhmähenkeä kokea ketjussa, joka noin muuten on tosi mukava ketju. Jotenkin vain minut on jäädytetty siitä pois, höh.

Yhyhyy, tääkin nyt on tällainen turha perjantain mielensäpahoitteluviesti mihin kukaan ei kuitenkaan vastaa :(

No on kyllä outoa, jos ei kukaan vastaa kysymyksiinkään. Tietty jos ne on tosi vaikeita kysymyksiä, mihin kukaan ei osaa sanoa mitään.

Ei kannata säästellä ja olla kirjoittamatta vain, ettei kirjoittaisi liikaa. Mitä tutumpi nimimerkki, sitä helpommin sille vastataan, ikävä kyllä. Mä olen pariin otteeseen liittynyt rekkautuneiden puolen keskusteluihin ja siellä saa vastakaikua vain sillä, että on itse todella aktiivinen tai sitten sitkeästi mukana niin pitkään, että vähemmälläkin kirjoittelulla on jäänyt muiden mieliin.

Tuolla rekkautuneiden alueella helposti kuppikuntautuu ja käy vain siinä yhdessä pinossa lukematta juurikaan muita viestejä etusivua pitemmälle. Epäilen, että aika monella on samanlainen kokemus kuin sulla etkä ole ainut tai jotenkin erityisesti poimittu joukosta syrjittäväksi.

Randomit kysymykset kannattanee kysyä täällä mitäsnyttällä, kun täällä on huomattavasti enemmän liikennettä ja potentiaalisia vastaajia. Rekkautuneiden puolella kannattaa sitten etsiä se oma vertaisryhmä, johon pyrkii kiinnittymään "turhillakin" viestittelyillä =sosiaalisella kanssakäymisellä.

Ei kannata säästellä ja olla kirjoittamatta vain, ettei kirjoittaisi liikaa. Mitä tutumpi nimimerkki, sitä helpommin sille vastataan, ikävä kyllä. Mä olen pariin otteeseen liittynyt rekkautuneiden puolen keskusteluihin ja siellä saa vastakaikua vain sillä, että on itse todella aktiivinen tai sitten sitkeästi mukana niin pitkään, että vähemmälläkin kirjoittelulla on jäänyt muiden mieliin.

Niin, eli pitää vain kirjoitella ja kirjoitella, vaikka ei vastakaikua saa. Höh.
Ens alkuun aattelin et syynä on se et olen vain uus ja tuntematon. Mutta vaikka olen kertonut itsestäni ja perheestäni melkein liikaakin, niin silti viestit vain skipataan, kun taas vielä uudemmat nikit kyllä otetaan lämpimästi vastaan, ja aletaan "tsättäilemään" kaikesta maan ja taivaan välillä ja on niiiin hymiönaamaisia ja iloisia.
Mrrrr, no mut, ehkä minun ei toisaalta kuuluiskaan koukkuuntua mihinkään vauvaketjuun, veisi viimeisetkin vapaa-ajat, ja ehkä lopulta harmaana kirjoittelu tällä puolella on viihdyttävämpää :) Vaikka usein täällä harmaillessakin oma kommentini ketjussa on se "ketjuntappaja" :rolleyes:

Niin, eli pitää vain kirjoitella ja kirjoitella, vaikka ei vastakaikua saa. Höh.
Ens alkuun aattelin et syynä on se et olen vain uus ja tuntematon. Mutta vaikka olen kertonut itsestäni ja perheestäni melkein liikaakin, niin silti viestit vain skipataan, kun taas vielä uudemmat nikit kyllä otetaan lämpimästi vastaan, ja aletaan "tsättäilemään" kaikesta maan ja taivaan välillä ja on niiiin hymiönaamaisia ja iloisia.
Mrrrr, no mut, ehkä minun ei toisaalta kuuluiskaan koukkuuntua mihinkään vauvaketjuun, veisi viimeisetkin vapaa-ajat, ja ehkä lopulta harmaana kirjoittelu tällä puolella on viihdyttävämpää :) Vaikka usein täällä harmaillessakin oma kommentini ketjussa on se "ketjuntappaja" :rolleyes:

Tuohon ketjuntappajafiilikseen samaistun täysin. :D

Yksi vinkki, jos haluaa päästä niihin vakkariketjuihin kiinni: kommentoi muiden kirjoituksia, lainaa, ihastele, hehkuta, sympatiseeraa, kysele lisää. Ketään ei kiinnosta muiden kuulumiset niin paljon kuin saada kertoa omistaan. ;)

Yhteistyössä