Onko teillä mitään hyvää sanottaaa eksistänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Musta tuntuu että mä olen tilastoharvinaisuus kun minulla on paljonkin hyvää sanottavaa eksistäni :) Viimeisin eksä on esikoiseni isä ja on todella mukava ihminen,ainakin päällisin puolin ;) Toki tulee nahinaakin aina välillä mutta pääasiassa mielestäni eksäni on mukava ihminen. Ja aiemman eksän kanssa olemme sydänystäviä,pidän häntä nykyään enemmänkin isoveljenä. Onko muilla kivoja asioita sanottava entisistään vai onko kaikilla tulehtuneet välit eksiinsä?

no on siinä hyviä puolia, en mä muuten olisi mennyt naimisiin sen kanssa ja hankkinut lasta.
mutta loppujen lopuksi oltiin toisillemme sopimattomat kaiken näköisistä syistä. tai ehkä elämä vaan kasvatti meitä eri tavalla jolloin molemmat muuttui "väärään suuntaan"
olisi mukavaa jos voisimme olla vielä ihan oikeita kavereita, ihan hyvät välit meillä kuitenkin on vielä

Ei ole kuin yksi exsä ja on paljon hyvää sanottavaa. Hyvä ja ihana ihminen, ei vain meidän kemiat sopineet yhteen, ikävä kyllä. Tai sit oltiin vain liian nuoria ja epäkypsiä kaikin tavoin.

Noh mun ex on hyvä isä, auttavainen, kiltti ihminen. kavereita ollaan, ja juurikin kuten joku ylempänä sanoi, se tuntuu vähän niinkuin veljeltä.
Hänelle tulee helposti hermostuttua ja sanottua suorat sanat jos joku ei mene niinkuin suunnittelin.. Mutta silti välit pysyy ihan hyvinä. Hän on kyllä vähän sellainen helppo höynäytettävä - edelleenkin 3v eron jälkeen saan tahtoni lävitse. Koski se sitten lapsen hoitoa tai rahan lainaamista tai mitä lie milloinki.. Exänkin onni se ero. :D

Saapa nähdä jos hän sattuu löytämään uuden naisen :D voi olla ettei samallalailla enää onnistu.

On paljon hyvää sanottavaa, en kai mä olisi useampaa vuotta elämästäni tuhlannut sellaisen ihmisen kanssa, josta mulla olisi vain huonoa sanottavaa? Sehän olisi sulaa hulluutta.

On siinä yks hyvä puoli. On sen verran vanha, ettei tarvii ihan kohtuuttomia aikoja odotella sen kupsahtavan. Niin ja toinen hyvä puoli on se, että on amppareille allerginen, että ehkä pääsen vielä aiemmin siitä paskasta eroon.

No onhan hän ihan komea ja hyvä kroppainen ja meillä on ihana lapsi. Välit ei ole tulehtuneet ja miten ne voisikaan olla, kun niin harvoin edes nähdään. Viimeksi nyt kesällä ja sitä edellisestä tapaamisesta olikin sitten ehtinyt kulua jo 12 vuotta. Ehkä nähdään taas neljän vuoden päästä lapsen ylioppilasjuhlissa, jos tulee paikalle.

Ekasta ei paljoa huonoa sanottavaa olekaan, toisestakin kyllä hyviä puolia löytyy, vaikka olikin väkivaltainen, eläinrääkkääjä yms. Jälkimmäistä en kyllä ihan helpolla kuitenkaan lähtis kellekään kehumaan..

Exäni on kerrassaan hurmaava, hauska, komea, kiltti, mukava ja oli mitä parhain mies.
Suhde päättyi koska kasvettiin erilleen, romanttiset tunteet muuttuivat enempi ystävyyden kaltaiseksi.

Hyvissä väleissä ollaan pysytty eron jälkeenkin. Tosin nyt ex on löytänyt uuden naisen niin kummasti on minuun yhteydessäolo lakannut kokonaan XD ei edes synttäritoivotusta tullut. Mutta noh... ymmärtäähän sen että tuo uusi ei välttämättä halua tuoreessa suhteessaan miehensä exän kummittelevan taustalla vähääkään joten en ole minäkään kuulumisiani tyrkyttänyt. Kaikkea hyvää ja pitkää, onnellista suhdetta toivon exälleni.

Olen myös iloinen siitä että oma nykyiseni on väleissä exiensä kanssa. Harvakseltaan tosin, mutta itselläni ei ole mitään sitä vastaan että hän välillä kahvittelee niiden kanssa ja kun samalla alueella asutaan niin hänen eksiään tulee vastaan harva se päivä esim. kaupassa niin ei se minua haittaa että moikkaavat ja rupattelevat kohdatessaan.

kertoo mielestäni kypsyydestä että osataan erota kuin aikuiset ihmiset ja käyttäytyä eron jälkeen kuin aikuiset ihmiset. Varsinkaan jos eroon ei liity mitään katkeraa ja dramaattista riitaa.

[QUOTE="Tinttu";24770384]Noh mun ex on hyvä isä, auttavainen, kiltti ihminen. kavereita ollaan, ja juurikin kuten joku ylempänä sanoi, se tuntuu vähän niinkuin veljeltä.
Hänelle tulee helposti hermostuttua ja sanottua suorat sanat jos joku ei mene niinkuin suunnittelin.. Mutta silti välit pysyy ihan hyvinä. Hän on kyllä vähän sellainen helppo höynäytettävä - edelleenkin 3v eron jälkeen saan tahtoni lävitse. Koski se sitten lapsen hoitoa tai rahan lainaamista tai mitä lie milloinki.. Exänkin onni se ero. :D

Saapa nähdä jos hän sattuu löytämään uuden naisen :D voi olla ettei samallalailla enää onnistu.[/QUOTE]

Pakko myöntää että meillä aika sama:whistle: En tietenkään käytä eksää hyväksi tässä asiassa mutta kyllä se usein olen minä kuka sen viimesen sanan sanoo:saint: Eksällä on jo toinen vakavampi parisuhde menossa eron jälkeen ja silti käyttäytyy noin :)

Kun ex teki spagetti ja jauhelihakastike oli ilo istua syömään. Muutenkin erinomainen kokki :)

Hän oli elämäni nainen mutta petti ja erottiin. Hän katui sitä tosi paljon jälkeenpäin kun huomas mikä "mies" se toinen oli mutta en voinut ottaa enää takaisin. 3 yhteistä lasta ja 19 v yhdessä meni pilalle.

On. Olen jokaisen seurustelemani ihmisen kanssa viettänyt hyviä hetkiä. Joidenkin kanssa niitä vähemmänkin hyviä, mutta ei kenestäkään ole jäänyt sellaista yksinomaan paska jätkä-fiilistä.

Ex-poikaystäväni on komea, romanttinen, hauska, hänelle on helppo puhua asiasta kuin asiasta, ja meidän välillämme on edelleen syvä sanaton yhteys. Valitettavasti hän on myös epäluotettava taivaanrannanmaalari.

Ex-avokistani mun on vaikeaa keksiä yhtään mitään hyvää. Kaikki se, minkä suhteen aikana näin hyvänä oli pelkkää pintaa, jonka alla asui itsekäs manipuloija, joka ei välittänyt pätkääkään siitä, miten ihmisiä kohteli. Tai no, hyvä rakastaja hän oli kyllä. Ehkä se on se hyvä sanottava.

Yhteistyössä