onko teillä muilla niin että salaatte miehen menneisyyttä sukulaisilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Minä salaan ja toivon ettei sukulaiset saa koskaan tietää miesystäväni todellista menneisyyttä (broideille olen osan kertonut) mieheni on peliriippuvainen vieläkin,ex narkki,alkoholisti ja rikollinen,myös ollut yhdyskuntapalveluissa rikoksistaan ja jos olisi kaikista tekosistaan jäänyt kiinni olisi linnassa.

Äitini on sellasessa töissä että näkee kaikkien ihmmisten tiedot/tuomiot jos vaan sotun tietää..toivon että ei koskaan saa tietää loppuosaa koska on sen verta utelias että tiedän että katsoisi miehen tiedot vaikka ei saisi.

Älä sitä pelkää, äitilläsi heilahtaisi häkki, aina jää "sormenjälki" jos käy tutkimassa toisten tietoja. Pelkäsin itse raskausaikana, että anoppi tutkii tietojani, sanoi lääkäri neuvolassa, että siitä jäisi jälki ja seuraukset on vakavat jos jää kiinni!

en salannut exän menneisyyttä. on istunut vankilassa ja vaikka mitä... eipä niitä kyllä näillä kylillä olisi voinut salata,kun aina löytyy joku tietotoimisto =)

Jokaisella meillä on menneisyys

No sen tiedän että katselee/on katsellut muitten tietoja,on kertonut ,mutta myös muistanut mainita että näin ei saisi tehdä.en tietenkään äitillekkään toivoisi mitään rangaistusta,mutta onhan toi perseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
en salannut exän menneisyyttä. on istunut vankilassa ja vaikka mitä... eipä niitä kyllä näillä kylillä olisi voinut salata,kun aina löytyy joku tietotoimisto =)

Jokaisella meillä on menneisyys

Miehelläni ja minullakin on menneisyys. Oltu aina hyväkäytöksisiä, ei koskaan poliisin kanssa ikävissä tekemisissä, opiskeltu ahkerasti, käydään töissä vielä ahkerammin. Hoidetaan lapsemme viimisen päälle, emme saa, emmekä tarvitse mitään tukia elämiseemme jne...

JOKAISELLA MEILLÄ ON MENNEISYYS.

en mä varsinaisesti salaa mitään.. tiettyjä juttuja en ole katsonut tarpeelliseksi kertoa.. varmasti jotkut asiat tule ilmi jossain vaiheessa mutta ei ne nyt mitään pahoja juttuja ole... äitee vaan on sellanen hölösuu että kertoo kaiken etiäpäin.. niin siksi pidetään jotkut tiedot ihan vaan itsellämme...

Alkuperäinen kirjoittaja K:
Mä salaan omaa menneisyyttäni miehen sukulaisilta: huumeita, psykiatrista, koulukotia...
Ja toivon et miehen täti ei me räpeltään sitä sairaalan rekkaria

sama juttu. Oikeesti sitä ei voi tietää vaikka tutkisivatkin ja kiinni ei jää, jos on taitava ja luottamusta herättävä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Mä salaan omaa menneisyyttäni miehen sukulaisilta: huumeita, psykiatrista, koulukotia...
Ja toivon et miehen täti ei me räpeltään sitä sairaalan rekkaria

sama juttu. Oikeesti sitä ei voi tietää vaikka tutkisivatkin ja kiinni ei jää, jos on taitava ja luottamusta herättävä.

Jos itsekseen käy katsomassa eikä sit kerro eteenpäin niin että salassapitovelvollisuutta rikkoo, niin ehkä saa huomautuksen rekisteririkkomuksesta.

Mutta ap: ei, todellakaan meillä ei ole tarpeen salailla menneisyyttämme.

Yhteistyössä