Onko teillä muilla paljon kavereita, vai onko jokin muu erakoitunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen siis 28 v yhden lapsen äiti ja yhden miehen isä. Koko ikämme asuttu samalla pienellä paikkakunnalla. Olen sosiaalisessa työssä enkä sillä tavalla niin kovasti kaipaakkaan ympärilleni jatkuvasti ihmisiä... mutta siis, meillä ei käy todellakaan edes joka viikko ketään kylässä... onko jo erakkomaista? =)

Mummot ja papat ja sisarukset perheineen kuitenkin suht usein, mutta muuten on aika hiljasta. Muutama hyvä ystävä minulla on jonka kanssa soittelen muutaman kerran viikossa ja näen sitten parin kk välein, kun hän asuu kauempana täältä.

Onko teillä muilla kova trafiikki kotona ja vilkas sosiaalinen elämä?

niin ja meilläkin käy ehkä kerran viikossa tai joka toinen viikko joku kaveriperhe kylässä
sitten me käydään kerran tai kaksi viikossa jossakin sukulaisella kylässä

soitan kerran tai pari viikossa sisarelleni joka siis paras ystäväni
mutta kaipaisin mikäkin tästä huolimatta tiiviimpää ystävyyttä jonkun kanssa :/
ehkä olen vaan niin ylisosiaalien tapaus :snotty:

Mulla olis niin valkas sosiaalinen elämä kuin haluisin. Ehkä kerran viikossa näen jonkun kaverin jonka kanssa käydään kahvilla tai syömässä ja juoruilemassa. Ilman lapsia. Päivät menee aika pitkälti lasten kanssa. Pari kertaa viikossa käyn jumpassa. Musta tuntuu että enemmän meillä on mies erakoitunu kun kavereilla ei ole lapsia ja ilmeisesti ajattelevat ettei perheenisä enää pääse mihinkään rientoihin eikä kutsuja enää tule. Kylässä meillä ei kyllä käy viikoittainkaan ketään... Ellei noita mummoja lasketa. Enemmänkin se sosiaalinen elämä on kodin ulkopuolella. Ja tuskin sitä kaipaisin niin paljoa jos olisin itse töissä ja näkisin päivisin aikuisia ihmisiä...

muutettiin vieraaseen paikkaan jossa en ole tutustunut juuri kehenkään. ja asutaan senverta kaukana ystävistä, että ei kukaan viiti tänne ajella kylään :( no käy täälä ehkä kerta kuussa joku :O mut muuten niin yksin ollaan. onneks lapsilla on kavereita kuitenkin,

Alkuperäinen kirjoittaja malla:
muutettiin vieraaseen paikkaan jossa en ole tutustunut juuri kehenkään. ja asutaan senverta kaukana ystävistä, että ei kukaan viiti tänne ajella kylään :( no käy täälä ehkä kerta kuussa joku :O mut muuten niin yksin ollaan. onneks lapsilla on kavereita kuitenkin,

Ethän asu keski-suomessa? minä voisin meinaan sitten tulla kylään ? =)

no hei mul o 1 ystävä ja meil ei käy edes joka kuukausi ketää ja asutaanki nii korvessa ettei kukaa ja mulla ei oo edes korttia et pääsis hurauttaa sukulaisii tmv...pääsen mä kerran tai 2 vkos ruokakauppaa!

Yhteistyössä