Onko teillä muilla tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamulintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamulintu

Vieras
Äitini on alkoholisti joka soittaa kaksi kertaa vuodessa kertoakseen miten huono ihminen olen, isä katkaisi välit kun en tullut toimeen tämän vaimon kanssa, suku ei koskaan pidä yhteyttä. Sisaruksia minulla ei ole.

Facebookkiin ei kukaan sano mitään vaikka minulla lukisi siinä masentelee tai muuta vastaavaa, irc-galleriaan en saa koskaan kommentteja.

Puhelimeni soi kerran viikossa, ellei sitten mieheni soita jostakin asiasta. Yleensä muu soittaja on puhelinmyyjä tai miehen äiti.

Ystäviä ei ole. En ole koskaan aikuisiällä juhlinut synttäreitä kaverien kanssa.

Minulla on rakastava mies ja ihana pieni vauva mutta ei muuta. Minulla ei ole koulutusta eikä tiedossa ole työpaikkaa äitiysloman jälkeen. En ole siis opiskellut en Suomessa enkä ulkomailla, en ole pahemmin matkustanut. En ole kokenut mitään. Mitä minä sanon lapselleni kun hän joskus kysyy nuoruudestani jossa ei ollut mitään hohtoa, tai kysyy missä minun sukuni on?

Minulla ei ole hänelle muuta annettavaa kuin itseni :(

Mennyttä ei voi muuttaa, tulevaa voi. Ala tehdä jotakin, mistä kertoa. Vaikka mitä.

Virtuaalikaverit eivät ole kavereita, vaikka joskus siltä voisikin tuntua, lähde liikenteeseen, niin tapaat oikeita ihmisiä ja ennemmin tai myöhemiin saat heistä kavereita.

Lapsellesi olet kaikki. Elä häntä varten, älä kavereita varten ( joita ei siis ollutkaan) Suvusta jos kysyy niin isommalle lapselle voi kertoa totuuden, pienemmälle valikoidun totuuden.

Surkuttelemalla et ainakaan pääse eteenpäin. Hanki ammatti ja mene töihin, ala harrastamaan. Vauva on vielä pieni, nauti rauhassa ajasta hänen kanssaan, mene esim. perhekerhoon tai muskariin niin löydät samassa elämän tilanteessa olevaa seuraa.

Ei sinua sieltä kotoa tulla hakemaan. Jos et itse tee elämästäsi mieluisaa, ei kukaan tee. :)

Jokainen pystyy vaikuttamaan elämäänsä ja siinä oleviin ihmisiin. Ettet vain ole kovin negatiivinen? Otatko kontaktia muihin ihmisiin ja esim facebookissa, kommentoitko sinä muiden tapahtumia ja kuvia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jokainen pystyy vaikuttamaan elämäänsä ja siinä oleviin ihmisiin. Ettet vain ole kovin negatiivinen? Otatko kontaktia muihin ihmisiin ja esim facebookissa, kommentoitko sinä muiden tapahtumia ja kuvia?

Kommentoin. Yhdelle vanhalle tutulle laitoin viestin että mitä kuuluu ja lähtisikö hän kanssani joskus kahville. En saanut mitään vastausta :(

Kyllä.
sillä erotuksella että anoppi ei todellakaan soittele minulle.
Ja sisaruksiakin on mutta heihin ei ole välejä.
Tosin ystäviä on. Sellaisia joihin en erakkoluonteena pidä jatkuvasti yhteyksiä mutta ihmisiä joita minä auttaisin ja jotka minua, jos apua tarvitsisin.
Ja koulutus on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kommentoin. Yhdelle vanhalle tutulle laitoin viestin että mitä kuuluu ja lähtisikö hän kanssani joskus kahville. En saanut mitään vastausta :(

Ehkä sinulla on vääriä ihmisiä elämässäsi. Koeta hankkia uusia ystäviä.

Ole onnellinen siitä mitä sinulla on. Katto pään päällä, Ihana Mies ja ihana vauva jota rakastat pyytettömästi, niinkuin vauva sinua. Opiskella ehdit vielä vaikka kuinka monta ammattia!!!! Monilla on paljon vähemmän kuin sinulla!!! Paljon vähemmän!!
Ole aktiivinen ja ala keskustelemaan tuntemattomien äitien kanssa ulkona. Hymyile!! Hymy on aina merkki siitä että on myös kiinnostunut toisista.
Minä olen menettänyt paljon elämässäni. isäni on sairaalloinen alkoholisti joka soittaa mulle kolme kertaa vuodessa iltaisin kännissä. Puheesta en koskaan saa selvää. En enää edes halua mennä isän luokse. Minuakaan ei muu suku muista.
Työttömänä olin yli puoli vuotta ja masentuneena yli vuoden.
Sitten yksi aamu vain heräsin ja päätin että nyt loppu tähän tämä surkuttelu! Potkin itseäni persiille, ja nyt mulla on töitä, ihana mies ja kaikki on hyvin. Menetin lapsen ja vähän aikaa sitten toisen. Menetin elämäni rakkauden, avomieheni. sain potkut töistä. Silti olen elossa ja voin hyvin. SE ON ITSESTÄ KIINNI!!! OLE ROHKEA UUSILLE ASOILLE!!! älä käperry kuoreesi.

Yhteistyössä