Onko teillä paljon "kadotettuja" ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiira"

Vieras
Itselläni elämässä tähän mennessä ns. matkan varrelle on jäänyt kolme ystävää, eli heidän kanssaan ystävyys on katkennut syystä tai toisesta. Välillä tulee mahdoton kaipuu, että miksi tuo ihminen ei ole enää ystäväni ja mikähän tähän johti ja mitähän hänelle kuuluu... Yhden ystävän kanssa minä itse halusin ottaa etäisyyttä 17-vuotiaana, sillä koin hänen muuttuneen todella paljon, eikä hän ollut enää sama ihminen kuin ennen. Niinpä yhteydenpito hiljalleen hiipui. Toinen ystävyys päättyi ystäväni toimesta. Hänellä oli monenlaisia ongelmia, eikä hän syystä tai toisesta halunnut enää olla kanssani tekemisissä. Nykyisin ollaan Facebook-kavereita, mutta jotenkin sydämestä riipaisee, kun ei enää pystytä ystävyyteen. Ja kolmas ystävä unohti uuden miehen löytäessään entiset ystävänsä. :/

Voi on :( monta on jäänyt matkan varrelle...välillä tulee ikävä vanhaa ystävää ja hauskoja hetkiä, mutta toiset on valinneet niin ettei halua olla ystävä..joskus ystävyys on loppunut vain siihen että olen sanomut jotain arvostelevaa toisesta..olen toki pyytänyt anteeksi sydämeni pohjasta mutta tuo ihminen ei enää halua olla läheinen..
ja sitten muutot toiselle paikkakunnalle..jotkut on laiskoja pitämään yhteyttä eikä kaksa olla aina se joka sopii tapaamisia ym..eli yksipuolinen ystävyys on sammuttanut välejä..

Onpa noita. Harvojen kouluaikaisten kavereiden kanssa ollaan tekemisissä. Erikoista on se, että jotkut eivät ole tuntevinaan, vaikka kouluaikana oltiin tekemisissä. Sitten taas jotkut, jotka vain muistavat, että samoihin aikoihin käyty esimerkiksi yläastetta, niin tervehtivät nähdessään, vaikka missään tekemisissä ei oltu kouluaikana. Sde on varmaan sitten sitä sydämen sivistystä.

On mulla yksi todellinen bestiskin jäänyt matkan varrelle. Yritin itse korjailla tilannetta, mutta sain osakseni ylimielistä kohtelua ja ennen välirikkoa oli jo muutama erimielisyyden aihe, joten olen päättänyt antaa asian olla.

Joidenkin kanssa juttu luistaa erilailla, vaikkei vuosiin olisi nähty ja jopa lähempänä olevien kanssa ei tahdo keksiä jutun aihetta.

On minulla. olen itse niin huono tutustumaan syvällisemmin että monta ystävää on jäänyt matkan varrelle.. kahdesta menetyksestä olen surullinen, vaikka tiedänkin että ystävyyden hiipuminen on minun syytäni. :( Olen myös katkaissut itse välit erääseen ystävääni, joka kohteli minua huonosti. Häntäkin olen kaivannut ajoittain.