Onko teillä pesuaineet lukkojen takana (EU vaatii!) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itseasiassa siivouskaapeissa on lukko ovessa. Ja sisällä vielä pienempi lukollinen ovi, jonne saa tuplalukon taakse jotain.

Meillä kaikilla on siis joku yleismaailmallinen - tai ainakin yleissuomalainen - the siivouskaappi, ja siinä on vielä lukko ja sisällä toinen ovi. Miksen ole huomannut meillä sellaista? En tässä enkä niissä aikaisemmissakaan viidessä asunnossa, joissa olen asunut?

Ei millään pahalla, vaan ihan vilpittömästi: mitä kummaa ajattelit tämän kirjoittaessasi, sinä "muistan"?

Tähän mun täytyy todeta, että on toi meidän kuopus joskus turistanut pöntönpesuainetta pitkin vessan lattiaa..., mutta ei kait kukaan niin pahaa juomaan ala.

Lapset osaa yllättää. Ei tässä hysteerinen tarvi olla. Mutta ennakoida voisi vanhemmat enemmän. Niin monta turhaa pesuaineen maistelua tulee päivystykseen ja muutama aina todella paha tapaus.
Patterit on toinen mitä ei ymmärretä vaaralliseski. Varsinkin ne nappiparistot. Ei niissä pesuaineissa ole turhaan merkkejä kyljessä. PH arvot ovat todellakin niissä vaarallisella tasolla.

Mutta mitä teette kun laspi on syönyt ja nielaissut pesuainetta??

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25030837:
Mä en ole koskaan asunut sellaisessa asunnossa, jossa siivouskomerossa olisi lukko. Enkä nähnyt kenelläkään tutullakaan sellaista.

Mä olen asunut asunnossa, jossa siivouskomeron sisällä oli lukollinen kaappi. Itse siivouskomero sen sijaan ei ollut lukittava.

Yhteistyössä