Onko teillä puoliso facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja jos on niin onko teidän kaverilistalla?

Itse olen ollut FB:ssa suht kauan aikaa mutta mies rekisteröityi sinne vasta tänään. Kun ehdotin että haen hänet kaveriksi, hän tuumasi että miksi ihmeessä kun me asutaan saman katon alla.

Olenko siis ihan hölmö kun tuosta hieman loukkaannuin? En kyllä miehelle sanonut mitään mutta silti sisällä hieman kuohahti. Tiedän monia joilla on puolisokin kaverina.... vai olenko ihan hakoteillä?

Kiitos vastauksista. Mies ajattelee asian näin että hän juttelee Facebookissa ulkomailla asuvien perheenjäseniensä kanssa ( siis chattaa ) ja lähettää heille perheemme valokuvia. Ei kai ymmärrä ideaa, miksi meidän pitäisi olla kavereita kun voimme jutelle livenäkin. Ei siis ole tähän mennessä lotkauttanut korvaansa koko sivustolle mutta hänen sukulaisensa sinne vinkkasi.

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
No miehet on hieman hankalia. Ja facebook on uusi juttu hänelle. Kunhan hän huomaa, että muutkin merkkaavat parisuhteen jne. Ehkä hänkin muuttaa mieltään

Luulisi.... ehkä. Ei mulla mitään syytä epäillä ole että hän siellä jotain puuhaisi kummallisuuksia; ei laittanut edes asetuksia niin etten näkisi. Jospa se vaan olisi ettei ymmärrä vielä tuon ideaa.... ;) Itseasiassa minä häntä siinä neuvoin mihin siellä ylipäätään kirjoitellaan tmv.... :D

Mies ei ole fb:ssä vaikka yksi hänen ihanana pitämänsä nainen häntä sinne houkuttelee. Koska minä en saanut houkuteltua häntä sinne, suuttuisin jo siitä jos mies menisi tuon naisen pyyntöjen seurauksena. Ja jos ei ottaisi minua kaveriksi, niin siitä seuraisi kaikkea pahaa hänelle luonnollisesto :D

Kyllä tää vähän outoo on. Liityin viimein ja tietenkin heti puolisolle kaveripyyntö. Hän hylkäsi sen. Vaimolla on n. 100 miespuolista facebook-kaveria, siis he näkevät heti kaikki statuspäivitykset. Vaan minä hänen 'rakas' miehensä en saa niitä nähdä. En oikein tiedä miten suhtautua.

Ei ole, enkä minäkään. Muutamien harrastusjuttujen vuoksi melkein olisi kohta liityttyvä, kun ei muuta kautta oikein tietoa saa. Sinnittelen vielä vastaan. En tiedä olisimmeko siellä kavereita, en oikein koko hommaa ymmärrä.

Yhteistyössä