Onko teillä vessassa nimetyt pyyhkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
siis onko erikseen kasvo ja käsipyyhkeet + vieraat? Vai onko sitten jokaisella asukkaalla omat nimetyt pyyhkeet?

Meillä on vessassa kaksi pyyhettä ja vaihdan niitä aika usein. Ei kellään omia. Ja jos tiedän että vieraita tulossa sillon pesen aina vessan ja laitan uudet pyyhkeet.

Mutta kun aina kaikki kyselee että mihin saa pyyhkiä ja mikä on kasvo pyyhe ja eikö teillä ole lapselle omaa käsipyyhettä vessassa.

meilläkin kylppärissä/wc.ssä 2 pyyhettä joita vaihdan usein ja minäpä olen ainut vieraitten lisäksi ketä niitä käyttää =)
pikkuneiti ei niihin ylety joten pyyhkäisee aina omaan kylpypyyhkeeseen

Meillä roikkuu molemmissa vessoissa kaksi tai kolme pyyhettä ja kaikki on yhteisiä. Niitä tosin vaihdetaan monta kertaa viikossa.. Eli ei ole omia käsi- eikä kasvopyyhkeitä. *me siat*

Meillon käsipyyhkeinä Kädet, Naama ja pojalle oma.

Sit meillä vessassa roikkuu kylpypyyhkeet, joiden koukut on kans nimetty pojalle oma, mulle oma ja ukolle oma ja sit viimesenä on pyyhe nimimerkin alla PYLLY. Joku aika sitten meillä säilytettiin vessapaperi vielä korissa aika korkealla ettei poika pääse siihen käsiks ja mietittiin ukon kaa joskus et toivottaasti kukaan ei kuvittele et meillä ei sitten muuten käytetä paperia (jos ei ollu huomannu et se on sie korissa) vaan naulassa roikkuu pyyhe jotta alapään voi pestä ja pyyhkästä siihen
:laugh:

Lapsella on vain oma pyyhe, helpompi sellaisella pienellä pyyhkiä pieniä käsiä ja pientä naamaa.

Naamapyyhkeitä ei ole kun pestään naamat vain suihkussa, käsipyyhkeet yhteiset isällä+mulla+vierailla.

Meillä

- henk. koht. suihkupyyhkeet kaikilla
- minulla meikin pesua varten kasvopyyhe
- vieraille lavuaarin vieressä käsipyyhe
- meidän perheellä oma käsipyyhe
- minulla ja lapsilla jokaisella omat pyllypyyhkeet

kaikille lapsille omat pyllyhpyyhkeet, mulle ja miehelle omat käsipyyhkeet ja vieraille oma pyyhe. musta on vähän inhottava kylässä, jos ei oikeen tiedä mihin pyyhkii kädet, jos ei lue..ku ei voi tietää jossain vähän harvinaisemmassa paikassa, että onko siihen jonku pylly pyyhitty. :x silloin käytän paperia käsienkuivaukseen.

Kaikilla oma pyyhe + vieraille oma. Vaihto n. kerran viikossa.

muoks. Eikä meillä kyllä vessassa pyyhkeisiin peppuja kuivata. Ne pestään kylppärissä ja kuivataan kylpypyyhkeeseen tms. pienempään joka menee heti pesuun. Jos vessassa tarvii pyyhkiä niin siellä on kosteuspapereita ja vessapaperia.

Yhteistyössä