Onko teille käyny näin? unista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huisi hippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huisi hippu

Vieras
näin unta SODASTA, jossa olin pieni n. 8v lapsi, juoksentelimme metsässä
muiden lasten ja aukuisten kanssa pakoon meitä pommittavaa/ampuvaa ufoalusta. vieressä oli myös valtava joki ja amatsonin jättipuita. menimme kallion onkaloon piiloon.

Siis ; heräsin unesta, kävin juomassa lasin vettä JA SAMA UNI JATKUI kun nukahdin. Sit tunnin päästä kun heräsin uni jatkui päässäni. Olipas vaikee päästä unesta eroon :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
joskus jos nään enneunia

Tiedostatko kyseisellä hetkellä, että uni on enneuni? Tai heräämisen jälkeen siis? Vai huomaatko vasta myöhemmin, että uni ennakoi jotain?

Itse näen unia harvoin. Ts. ehkä en vain muista niitä.

On käynyt joo... ja muutama uni on sellaisia joita näen useasti... siis sama uni joka menee joka kerta samalla tavalla... Saatta olla pari vuottakin välissä ja muistan aina sit kuitenkin että tyyliin tän oon nähnyt.

Alussa uni oli ahdistava ja pelottava mutta aina kun unen näin uudestaan muistin että viimeksi tein näin ja se oli virhe, sitten teen seuraavalla kerralla eri tavalla ja asiat menee paremmin....

Outoa :D

Mulle käy usein noin. Varsinkin jos näen unia joita en halua nähdä. Mulla on myös unia jotka toistuu ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Yks uni on ollut ihan samanlainen 80-luvulta lähtien. Nykyisin pystyn hallitsemaan liikaa aamuyön unennäköä ja siitä on mennyt hohto. Voin muuttaa tapahtuvia asioita ja perua niitä. Voin myös ajatella omissa unissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
joskus jos nään enneunia

Tiedostatko kyseisellä hetkellä, että uni on enneuni? Tai heräämisen jälkeen siis? Vai huomaatko vasta myöhemmin, että uni ennakoi jotain?

Itse näen unia harvoin. Ts. ehkä en vain muista niitä.

yleensä tiedostan sen ko. hetkellä ja joskus myöhemmin, riippuu vähän millainen uni on kyseessä.

Yhteistyössä